dc.contributor.advisor | Aybulus, Gökhan | |
dc.contributor.author | Sarı, Atakan | |
dc.date.accessioned | 2024-05-23T06:09:48Z | |
dc.date.available | 2024-05-23T06:09:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | en_US |
dc.date.submitted | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/28303 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma, 20. yüzyılın önde gelen Rus bestecilerinden Aleksandr Skryabin’in piyano sonatlarının, çeşitlilik gösteren form yapısını ve armonik dilini incelemeyi amaçlamaktadır. Skryabin’in kendi müzikal dilini bulmasını üç farklı döneme bölerek incelemenin daha yerinde olacağı düşünülmüş, böylelikle, kısa yaşamına sığdırdığı birçok eserin yanı sıra, 4, 5 ve 6 numaralı piyano sonatlarına ağırlık verilmiş, sonucunda, müziğinin, romantik köklerinden modernizmin sınırına nasıl evrildiğine biraz daha ışık tutmak hedeflenmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Skryabin | en_US |
dc.subject | Sonat | en_US |
dc.subject | Form | en_US |
dc.subject | Armoni | en_US |
dc.subject | Müzik | en_US |
dc.title | Aleksandr Skryabin piyano sonatlarının biçim ve armoni açısından evrim süreci | en_US |
dc.type | artThesis | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |