Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzkul, A. Ekrem
dc.contributor.authorOzan, Özlem
dc.date.accessioned2015-10-12T18:06:00Z
dc.date.available2015-10-12T18:06:00Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/3020
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 552930en_US
dc.description.abstractBu çalışmada, genelde kırsal eğitimin özelde Taşımalı İlköğretim Uygulamasının bilgi ve iletişim teknolojileri, uzaktan eğitim yaklaşımı ve eÖğrenme uygulamaları kullanılarak iyileştirilmesine yönelik model geliştirilmiştir.Çalışma, altı bölümden oluşmaktadır. Giriş bölümünde problem durumu, amaç. önem, yöntem, varsayımlar, sınırlılıklar belirtilmiştir. Birinci bölümde ilk olarak kırsal ve kırsal eğitim kavramları üzerinde durulmuş, Türkiye'deki durum ortaya konmuştur. Daha sonra Taşımalı İlköğretim Uygulamasına ait çalışmaların bir serimi yapılmış, karşılaşılan problemler tespit edilmiştir. Ardından ikinci bölümde kırsal eğitimde bir destek unsuru olarak uzaktan eğitim sistemi ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise dünyadaki örnek uygulama ve araştırmalara değinilmiş, Amerika Birleşik Devletleri, Avrupa, Asya - Pasifik, Afrika ve Avustralya bölgeleri incelenmiştir. Dördüncü bölümde ilk olarak genel bir model geliştirilmiş, bu modelin teorik, teknik ve mali boyutu ortaya konmuş ve ardından Eskişehir İli için yapılandırılmış ve yapılandırılmamış olmak üzere iki model önerilmiştir. Beşinci ve son bölümde ise sonuç ve öneriler yer almaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKırsal eğitim -- Türkiyeen_US
dc.subjectUzaktan öğretim -- Bilgisayar destekli öğretimen_US
dc.subjectUzaktan öğretim -- Teknolojik yeniliklerin etkisien_US
dc.titleKırsal eğitim ortamlarının bilgi ve iletişim teknolojileri yoluyla iyileştirilmesi : Eskişehir taşımalı ilköğretim uygulaması örneğien_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXIV, 137 y. + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster