Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKonrot, Ahmet
dc.contributor.authorMaviş, İlknur
dc.date.accessioned2014-06-03T07:27:43Z
dc.date.available2014-06-03T07:27:43Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/4036
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 8791en_US
dc.description.abstractYabancı dil öğreniminde entonasyon öğretimine gereken ilginin gösterilmediği veya bu konunun tamamen ihmal edildiği açıktır. Öğretmenler uygun eğitim method ve malzemelerinin eksikliğinden yakınırken, öğrenciler de ento nasyonun normal ders süresi içinde, ders proğramının küçük ve önemsiz bir parçası gibi sunsulan entonasyon öğreniminden gerektiği kadar yararlanamamaktadırlar. Öğrencilerin beklentisi bu sununun daha açık ve doğru tanım ve tariflerle, daha amaçlı bir şekilde geliştirilmesidir. Bu istekler dikkate alınarak, bu çalışmada, entonasyon öğretiminde adı geçen iki eğitim modelini (Systematic vs. Natural) gözleyen bir arştırma yapılmıştır. Amaç, öğrencilerin entonasyon öğrenmede anlama, farketme ve doğru tonlama becerilerinin 'Systematic Method' ile geliştirme göstereceği varsayımı üzerine kurulmuştur. Method öncesi ve sonrası her iki gruba verilen test sonuçlarına göre, 'Systematic Method' yoluyla öğretilen denekler tonlamayı önceki durumlarına göre daha iyi yaparak diğer metot deneklerine oranla daha belirgin bir başa rı ve gelişme göstermişler, diğer grup deneklerinde de nispeten bir gelişme farkedildiğinden, entonasyon öğreniminin, diğer dil becerileri ile birleşti ğinde normal gelişmeyi belli bir zaman içinde sağlayan bir süreç olduğu sonuç olarak gözlenmiştir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTitremleme (Sesbilgisi)en_US
dc.subjectİngiliz dili -- Titremlemeen_US
dc.titleInstructional differences and learning outcomes : a methodological study of systematic intonation teaching to the learners of English as a foreign languageen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXV, 168 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster