dc.contributor.advisor | Adıgüzelzade, Zöhrab | |
dc.contributor.author | Sarıcan, Sibel | |
dc.date.accessioned | 2014-07-03T17:03:03Z | |
dc.date.available | 2014-07-03T17:03:03Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/6698 | |
dc.description | Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Güzel Sanatlar Enstitüsü, Müzik Anasanat Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 247322 | en_US |
dc.description.abstract | Bu çalışma, 20. yüzyılda, Fransa'da Debussy ve Ravel sonrası ortaya çıkan, dönemin müziğine ve tarzına marjinal bir yenilik getiren, Erik Satie ve Jean Cocteau'nun öncülüğünü yaptığı Fransız Altıları (Les Six) grubunu ve bu gruptaki bestecilerin, yeni müzik anlayışlarını, biyografilerini, eserlerini ve karakteristik özelliklerini içermektedir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Müzik -- Fransa -- 20. yüzyıl -- Tarih ve eleştiri | en_US |
dc.subject | Besteciler -- Fransa -- Biyografi | en_US |
dc.title | Fransız altılıları : (les six) | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.contributor.department | Güzel Sanatlar Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | VII, 78 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |