Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErtekin, Bülend Aydın.
dc.contributor.authorArıcı, Ali, 1985-
dc.date.accessioned2015-12-17T16:33:09Z
dc.date.available2015-12-17T16:33:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/7699
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Basın ve Yayın Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 359856en_US
dc.description.abstractSiyasal iletişim çabalarının günümüz yeni medya iletişim teknolojilerinden İnternet ve sosyal medya alanlarını kapsar şekilde çeşitlenmesi, sosyal medya ve siyaset arası ilişkiyi teori ve pratikte araştırmaya değer yapmaktadır. Bu doğrultuda çalışmayla amaçlanan günümüzde “yeni medya” kavramının içeriğinde önemli yer tutan sosyal medya ortamlarının siyaset ile ilişkisini; siyaset tarafından kullanımına dair durum tespitini içerik analizi yöntemiyle yapmaktır. Bu bağlamda TBMM’de temsil edilen AKP, BDP, CHP ve MHP’nin ve parti liderlerinin (Recep Tayyip Erdoğan, Selahattin Demirtaş, Kemal Kılıçdaroğlu ve Devlet Bahçeli) sosyal medya kanallarını kullanım şekli; anlayışı ve çeşitliliği, kullanım oranı; güncesi ve sıklığı, kullanım politikası; uygulamaları ve “etki”leşim gayretleri 2013 yılının ilk çeyreği örneklem alınarak araştırılmaya, açıklanmaya çalışılmıştır. Beş bölümden oluşan çalışma, problem tanımlaması, amaç soruları, önemi, varsayımları, sınırlıkları ve tanımları ile giriş bölümünü oluşturmakta, “iletişim”, “siyasal iletişim”, “yeni medya”, “İnternet” ve “sosyal medya” başlıkları üzerinden sunduğu literatür taramasını “Bulgu, Yorum ve Sonuç” aşamalarına taşımaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişim, Siyasette -- Teknolojik yenilikleren_US
dc.subjectSosyal medya -- Siyasal yönleren_US
dc.subjectSosyal medya -- Siyasal yönler -- Türkiyeen_US
dc.titleSiyasi partiler ve siyasi liderler çerçevesinde Türk siyasetinde sosyal medyaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXVI, 335 y. + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster