Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBayar, Doğan
dc.contributor.authorErkan, Mehmet
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1986
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8640
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6922en_US
dc.description.abstractBilindiği gibi işletmelerin başlıca amaçlarından biri karlılık ve likidite arasında optitüm bir denge sağlayarak satışlarını mümkün olduğu kadar artırmaya çalışmaktır. Satışların artışı ile işletmelerin kredili satış tutarları, toplam satışlar içindeki payını gittikçe artma eğilimi göstermesi konunun önemini artırmaktadır. Bu nedenle günümüzde işletmelerin başarılı olabilmesi için ticari kredi yönetiminde de modern metodları uygulamaları kaçınılmaz görünmektedir. Gelişmekte olan ülkelerle birlikte ülkemizde de yüksek oranlı bir enflasyonun devamlılık kazanması, ticari kredi yönetiminin önemini artıran ve ilginç hale getiren diğer bir husustur. Ancak işletmelerdeki ticari kredi yönetiminin dünyada ve Türkiye'de önem kazanmış olmasına rağmen ülkemizde bu konuda yapılan çalışmalar yok denecek kadar azdır. Bu nedenle çalışmamızda bu konuyu mümkün olduğu ölçüde açıklığa kavuşturmaya ve ticari kredi yönetiminin önemini vurgulamaya çalıştık.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKredien_US
dc.subjectYönetimen_US
dc.subjectTicari kredien_US
dc.subjectMuhasebeen_US
dc.titleEnflasyonist ortamda işletmelerin ticari kredi yönetimien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVII, 190 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster