Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBayar, Doğan
dc.contributor.authorKoparal, Celil
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/8665
dc.descriptionTez (doktora) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 6895en_US
dc.description.abstractDepartmanlı mağazaların uyguladıkları organizasyon modellerini ortaya koymayı amaçlayan çalışmamız üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde, departmanlı mağaza kavramı tanıtılmış ve bu mağazaların faaliyetlerini etkileyen temel faktörler ile başarı faktörleri incelenmiştir. İkinci bölüm, departmanlı mağazaların organizasyon yapıları ile uyguladıkları organizasyon modellerini kapsamaktadır. Üçüncü bölümde ise, çalışmamızda en yakın örnek olması nedeniyle GİMA T.A.Ş.'nin organizasyon yapısını ve uyguladığı organizasyon modelini ortaya koymayı amaçlayan bir incelemeye yer verilmiştir. Çalışmamızın sonunda incelemeden elde edilen sonuç ve yorumlarla incelemenin genel bir değerlendirmesi yer almaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDepartmanlı mağazalaren_US
dc.titleDepartmanlı mağazaların organizasyon yapıları ve Gima T.A.Ş. 'deki incelemeen_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageIX, 213 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster