Bankalarda hizmet pazarlaması ve temel pazarlama sorunları
Abstract
Bu çalışma, ticari bankalarda hizmet pazarlaması özellikle de kredi pazarlamasını analiz etmek, Türk ticari bankalarının hizmet pazarlamasında karşılaştıkları sorunları ortaya çıkarmak amacıyla da bankaların pazarlama fonksiyonlarını incelemek üzere yapılmıştır. Birinci bölümde, genel olarak banka işletmeciliği, ticari bankalar ve Türk Bankası Sistemi ayrıntısıyla ele alınmıştır. İkinci bölümde, ticari bankalarda hizmet pazarlamasının özellikleri anlatılarak, pazarlama fonksiyonlarını ticari banka işletmeleri açısından analizi yapılmıştır. Üçüncü bölümde, bankacılık hizmetlerinin pazarlamasında karşılaşılan sorunları belirlemek amacıyla yapılan araştırmaya yer verilmiş ve araştırma sonucu tespit edilen sorunlar, pazarlama fonksiyonu çerçevesi içinde gruplandırılarak, öncelikle çözümlenmesi gereken sorunlar belirlenmiş ve bazı çözüm yolları önerilmiştir.
Collections
- Tez Koleksiyonu [799]