İşletmelerde pazarlamanın sosyal sorumlulukları ve Eskişehir'deki sermaye işletmelerinde uygulanması
Abstract
Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde Sosyal sorumluluk kavramı ve işletmelerin sosyal sorumluluklarını içeren konulara yer verilen bu bölümde ayrıca işletmelerin sosyal sorumluluk faaliyetleri için örgütlenmelerinde değişikliklere ilişkin konulara da kısaca değinilmiştir. İkinci bölümde, pazarlama kavramı ve pazarlama anlayışındaki tarihsel gelişim aşamalarıyla pazarlamanın unsurlarına yer verilmiştir. Ayrıca pazarlamanın işletme içindeki sosyal fonksiyonlarına da değinilmiştir. Üçüncü bölüm çalışmanın sadece tüketicilere yönelik kısmını oluşturmaktadır. Pazarlama yönetimi fonksiyonlarında tüketicilere yönelik sosyal ve ahlaki sorumluluk alanları, ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma konuları altında incelenmiştir. Dördüncü bölüm uygulamaya ayrılmıştır. Diğer bölümlerdeki teorik bilgilerden yararlanılarak Eskişehir'deki sermaye işletmelerinde yapılan araştırmanın kapsamı bulguları, sonuçları ve değerlendirilmesi bu bölüm içinde incelenmektedir.
Collections
- Tez Koleksiyonu [799]