Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorGündüz, H. Erdin
dc.contributor.authorEkergil, Vedat
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9076
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 138673en_US
dc.description.abstractToplumun ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kurulan işletmeler yoğun rekabet ortamında mücadelelerini sürdürmek zorundadır. Globalleşen dünyada pazar paylarının sürekli olarak değişmesi, işletmelerin hayatta kalma mücadelelerinde kar marjının önemini arttırmıştır. Bu durumda, işletmeler klasik yönetim anlayışından uzaklaşarak maliyetin, karın ve kalitenin ön plana çıktığı yöntemler üzerinde çalışmalar yapmak zorunda kalmışlardır. Günümüz işletmeleri müşterilerini tatmin eden kalitede mamul üretebilmek ve yoğun rekabet ortamında varlığını sürdürebilmek için, katma değeri olmayan unsurları elimine ederek maliyetlerini en düşük seviyeye indirmeyi amaçlamaktadır. Böylece, kar en yüksek seviyeye ulaşabilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSafha maliyetien_US
dc.titleSafha maliyeti sisteminde üretim kayıplarının değerlendirilmesi ve bir uygulamaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageXII, 168 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record