Perakendecilikte internetin alternatif bir satış aracı olarak kullanılması, Gima T.A.Ş. ve Migros T.A.Ş.'de karşılaştırmalı bir uygulama
Abstract
Özellikle internetin ortaya çıkmasıyla hızlanan ekonomik alandaki gelişmeler ve elektronik ticaretin etkileri, işletmelerin değişmesini ve yeni çağa ayak uydurmalarını gerektirmektedir. Perakendeci işletmeler, internet perakendeciliğinin oluşturduğu etki ve tüketici taleplerindeki değişim nedeniyle oluşan bu pazarın taleplerine hızla cevap vermek durumundadırlar. Çalışmanın amacı; perakendeci işletmeler için, işletme ile tüketiciler arasında gerçekleşen elektronik ticaret faaliyetlerinin etkilerinin incelenmesi ve internet perakendeciliğini faaliyetlerine alternatif bir satış aracı olarak eklemek isteyen perakendeci işletmelerin elektronik dönüşüm faaliyetleri ile birlikte sanal mağazanın oluşturulmasının ele alınmasıdır.
Collections
- Tez Koleksiyonu [799]