Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTenekecioğlu, Birol
dc.contributor.authorUrgan, Seçil
dc.date.accessioned2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.available2015-12-04T14:36:11Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9296
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 338734en_US
dc.description.abstractÇalışma üç bölümden meydana gelmiştir. İlk bölümde, genel olarak marka kavramı incelenmiştir. İkinci bölümde, sahiplik açısından marka türleri açıklanarak; üretici markaları ile perakendeci marka karşılaştırması yapılmıştır. Son bölümde ise tüketicilerin perakende markalı ürünlere yaklaşımını belirlemek ve perakende markalı ürünlerin tüketici üzerinde oluşturduğu imajı ortaya çıkartabilmek açısından, bir anket çalışması yapılarak elde edilen sonuçlar analiz edilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMarkalı ürünleren_US
dc.subjectTicari markalaren_US
dc.subjectTüketici davranışıen_US
dc.titleÜretici ve perakendeci markalarına olan tüketici tercih ve tutumlarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageX, 121 y.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster