Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKarkıner, Nadide
dc.contributor.authorSözeri, M. Ayça
dc.date.accessioned2015-10-12T16:00:10Z
dc.date.available2015-10-12T16:00:10Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/9918
dc.descriptionTez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesien_US
dc.descriptionAnadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sanat Tarihi Anabilim Dalıen_US
dc.descriptionKayıt no: 415555en_US
dc.description.abstractGünümüz sanatının popülerleşmesi ve yerleşik estetik kuramlardan uzaklaşması, uzun bir sürecin sonunda gerçekleşmiştir. Bugünün sanatını doğru algılamak ve yorumlamak için bu süreci incelemek gereklidir. Söz konusu süreci etkileyen çok sayıda faktör bulunmaktadır. Bunların arasında en etkili olanlardan biri, kitle iletişim araçlarının artmasıyla ve endüstrinin gelişmesiyle ortaya çıkan "reklam" olgusudur. Bu çalışmanın amacı popüler sanat reklam etkileşiminin yanı sıra, bu etkileşimin günümüz sanatına yansımalarını da incelemektir. Bu amaçla, üzerinde durulacak konular, sanatın popülerleşme sürecine etki eden faktörler, "kiç" olgusu, popüler kültür, kitle kültürü ve pop sanat olarak belirlenmiştir. Reklam-sanat etkileşimini ve bu etkileşimin günümüz sanatına yansmalarını ele alabilmck amacıyla verilen örnekler, çeşitli reklem görüntüleri ve sanat eserlerinden seçilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectModern sanat -- 21. yüzyılen_US
dc.subjectModern sanat -- 20. yüzyılen_US
dc.subjectPopüler kültüren_US
dc.subjectReklamcılık -- Sosyal yönleren_US
dc.titlePopüler sanat-reklam etkileşiminin günümüz sanatına yansımalarıen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpageVIII, 98 y. : resim + 1 CD-ROM.en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster