Yazar "Argan, Metin" için listeleme
-
FACTORS THAT INFLUENCE TAX EVASION PERCEPTIONS IN AUSTRALIA AND TURKEY: A STRUCTURAL EQUATION MODEL STUDY
Devos, Ken; Argan, Metin (Australasian Tax Teachers Assoc, 2019)The tax literature indicates that many factors impact upon and influence tax evasion and non-compliant behaviour. This study makes a contribution to the literature by investigating specific economic and tax variables that ... -
Futbol Seyircilerinin Duyusal Deneyimlerinin, Etkinlik Tatmini Üzerindeki Etkisi
Argan, Metin; Özgen, Caner; Koç, Ahmet Ferdi (2018)Sürekli olarak büyüyen futbol endüstrisi içerisinde stadyumlar seyirciler tarafından sporun tüketildiği yerler olarak oldukça önemli mekânlardır. Özellikle yeni teknolojilere rağmen maçı televizyon yerine stadyumda izlemeye ... -
Genetiği değiştirilmiş (GD) ürünlere yönelik tüketici davranışlarını etkileyen faktörler
Alkara, İbrahim (Anadolu Üniversitesi, 2013)Çalışmanın genel amacı, Eskişehir genelinde yaşayan tüketicilerin genetiği değiştirilmiş ürünlerle ilgili farkındalıklarını, bilgi düzeylerini ve satın alma niyetlerini saptamak ve davranışlarını etkileyen tutum faktörlerini ... -
In good times and bad times: a model of fan loyalty drawn from Turkish Super League supporters
Argan, Metin; Özgen, Caner (Logos Verlag Berlin GMBH, 2019)Fans' attitudes to their teams and their opponents reflects a broad field of interest in sports studies, in which the issue of team identification is very important. The purpose of this paper is to study the relationship ... -
Investigating word-of-mouth (WOM) factors influencing patients' physician choice and satisfaction
Argan, Metin (Suamthi Publications, 2016)Objectives: This study aims to determine the word-of-mouth constructs related to physician choice and to investigate relationships between the constructs and satisfaction. Method: A questionnaire consisted of three parts ... -
Kitaplara İlişkin Biçimsel Özelliklerin Okuyucu Tutumları Üzerine Etkisi
Bu çalışmanın amacı, kitap seçimindeki biçimsel faktörleri ve bu biçimsel faktörlerin tutumlar üzerindeki etkilerini ortaya koymaktır. Araştırmada kullanılan anket Anadolu Üniversitesi’nde öğrenim gören 353 öğrenci üzerinde ... -
Locked Lives! A Netnographic Study on Virtual Community of Patients With Spinal Cord Paralysis in Turkey
Argan, Metin; Argan, Mehpare Tokay; Özer, Alper (Sage Publications Inc, 2016)… -
Marka Yerleştirme Stratejilerinin Hatırlama Üzerine Etkisi: ‘GORA’ Filmi Üzerine Araştırma
Sinema filmlerine ürün veya marka yerleştirme uygulaması pazarlama ve reklam alanlarında son derece önemli bir biçimde gelişme göstermekle birlikte iletişimsel etkinliği ile ilgili uygulamalı çalışmalar son derece sınırlı ... -
Marketing of Virtual Healthcare Communities as Being Distance and Open Learning (DOL) Environments
Argan, Mehpare Tokay; Argan, Metin (Igi Global, 2011)Like in all areas, virtual communities make their presence felt in the area of healthcare. Virtual communities play an important role in healthcare in terms of gathering information on healthcare, sharing of personal ... -
Örgütsel vatandaşlık davranışı, iş tatmini, yaşam tatmini ve psikolojik iyi oluş arasındaki ilişki : fitness antrenörleri örneği
Argan, Metin; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Aydın, Gökhan (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı fitness/spor merkezlerinde çalışmakta olan antrenörlerin örgütsel vatandaşlık davranışı, iş tatmini, yaşam tatmini ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Çalışmada ... -
Profesyonel voleybolcularda temel ihtiyaçların tatmini, bağ kurma ve algılanan performans ilişkisi
Argan, Metin; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Gümüşay, Abullah (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu araştırmada, profesyonel sporcuların temel ihtiyaçlarının tatmini, bağ kurma davranışı ve performans algısı arasındaki nedensel ilişkileri belirlemek amaçlanmıştır. Çalışmanın örneklemini, Türkiye'de iki faklı ligde ... -
Relationships Between Service Personal Values, Service Value, Satisfaction, and Loyalty: A Study Regarding Services of Private and State Hospitals in Turkey
Argan, Metin; Argan, Mehpare Tokay (Suamthi Publications, 2017)Service and value are the two inseparable concepts in experiential service environment. Service personal value is a concept that is subjectively assessed from a consumer perspective, and is associated with service value, ... -
Retro spor pazarlaması : geçmişten günümüze yansımalar
Argan, Metin; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü; Kahyaoğlu, Ahmet Batuhan (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Çağımızda teknolojinin gelişmesiyle artık yaşam şartları geçmişe göre çok daha kolay hale gelmiştir. Sadece yaşam şartlarının kolaylaşması değil aynı zamanda ürün çeşitliliği de artmış ve daha da artmaktadır. Ancak ürün ... -
Sanal gerçeklik oyunlarının dayanılmaz çekiciliği : zihnen, bedenen ve ruhen
Argan, Metin; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Maksatbekova, Aisanat (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Teknolojik gelişmeler birçok alanda etkili olmuştur. Sanal gerçeklik teknolojisi de bu alanlardan biridir. Sanal gerçeklik teknolojisi eğlence alanlarında aranan bir boş zaman değerlendirmesi haline gelmiştir. Bundan dolayı, ... -
Scale of Health-Based Relationship Quality (H-Rq): Development, Validity, and Reliability
Argan, Metin (Suamthi Publications, 2017)The aim of this study is to develop a measurement scale of health-based relationship quality (H-RQ) for doctor-patient-based services in Turkey. Four steps in the scale development procedure were applied: developing initial ... -
Spor organizasyonlarında organizasyonel öğrenme yeteneği, entelektüel sermaye ve iş tatmini ilişkisi
Büyükakgül, Ümit Can (Anadolu Üniversitesi, 2016)Spor organizasyonlarının sahip oldukları organizasyonel öğrenme yeteneği öğrenen bir organizasyon yaratmada önemli bir kaynaktır. Bu kaynağın etkili ve verimli bir şekilde yönetilmesi organizasyonun başarısında anahtar rol ... -
Spor pazarlamasında sponsorluk ve futbol branşlarında sponsorluk yapan kuruluşlara ilişkin bir araştırma
Argan, Metin (Anadolu Üniversitesi, 2001)Spor pazarlaması, değişim süreci vasıtasıyla spor tüketicilerinin istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için oluşturulan tüm faaliyetlerdir. Spor pazarlaması iki önemli unsuru ortaya çıkarmaktadır: Spor mal ve hizmetlerinin ... -
Spor tesis çevresi faktörleri : memnuniyet ve ağızdan ağıza iletişim (WOM) üzerine etkisi
Hızal, Ansay (Anadolu Üniversitesi, 2016)Spor tesis çevresini oluşturan fiziksel faktörler, tesiste müsabaka izlemek için bulunan katılımcıların memnuniyetini doğrudan etkileyen unsurlardır. Bu unsurların etkili ve verimli olarak yönetilmesi, gerektiğinde iyileştirme ... -
Sporda imaj belirleyici faktörler ve branşlara ilişkin algılama düzeyleri : Eskişehir ili örneği
Akar, Engin (Anadolu Üniversitesi, 2008)Bu tez çalışması, sporda imaj belirleyici faktörlerin ve spor branşlarına ilişkin algılama düzeylerinin ortaya çıkartılması amacıyla yapılmıştır. Çalışmanın evrenini Eskişehir il merkezinde yaşayan 18 yaş üstü insanlar, ... -
Sport Brands Perceptions Among Heavy User University Students
Spor pazarında, spor ayakkabısından spor yarışmalarına, futbol topundan fitness merkezlerine kadar tüketiciye sunulan pek çok spor ürünü ve hizmetleri vardır. Spor pazarında bu kadar çok ürün ve hizmetin yer alması ürün ...