Yazar "Ersoy, Nezihe Figen" için listeleme
-
Üniversite öğrencilerinin lokasyon bazlı servislere ve konum bildirimi uygulamalarına yönelik tutum ve davranışları: Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü öğrencileri üzerine bir uygulama
Yılmaz, Fatma Burcu (Anadolu Üniversitesi, 2017)Lokasyon bazlı pazarlama GPS teknolojisine dayanan mobil uygulamalar aracılığı ile hareket halinde olan nihai kullanıcılara o ana yönelik teklifler sunan küresel bir pazarlama yöntemidir. Geleneksel pazarlama yöntemlerinin ... -
Ürün tasarımının tüketicinin ürüne yönelik tutumları üzerine etkisi : a markası tüketicileri üzerine bir uygulama
Bacaksız, Pınar, 1984- (Anadolu Üniversitesi, 2013)Küreselleşen Dünya?da giderek önem kazanan ürün tasarımı kavramının tüketici açısından ne ölçüde dikkate alındığı, nasıl algılandığı ve özellikle satın alma davranışını yönlendirmesi açısından, tüketici tutumunu nasıl ...