Yazar "Çınar, Naim" için listeleme
-
Etnik Çevrimiçi Topluluklara Katılım Motivasyonlarını Anlamak: Norveç'te Yaşayan Türkiyeli Göçmenlere Yönelik Bir Çalışma
Çınar, Naim (2016)Bu araştırmanın amacı etnik çevrimiçi topluluk üyelerinin topluluğa üye olma motivasyonlarını ortaya koymaktır. Arnold ve Schenieder (2007)'in etnik çevrimiçi topluluklara üye olma motivasyonlarına yönelik geliştirdiği ... -
An evaluation of source effects in consumer generated ads
Çınar, Naim (University Navarra, Serv Publicaciones, 2018)The continuous advancement in information and communication technologies transforms the media and its audiences. The new media environment has provided the audiences with a great control power over the media consumption ... -
Reklamda kullanılan görsel metaforların reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisi
Çınar, Naim (Anadolu Üniversitesi, 2009)Dergi reklamlarında kullanılan görsel metaforların karmaşıklık ve zenginlik düzeylerinin reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisini saptamaya yönelik bu çalışmada, Phillips ve McQuarrie (2004)'nin geliştirdiği; görsel ... -
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi?r değerlendirme
Çınar, Naim (Anadolu Üniversitesi, 2015)Enformasyon ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak medyada ve izleyicilerde büyük bir dönüşüm yaşanmaktadır. Yeni medya ortamı izleyicilere medya tüketimi sürecinde benzeri görülmemiş bir kontrol yetkisi ...