Yazar "Özata, F. Zeynep" için listeleme
-
The Antecedents and Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites
Özata, F. Zeynep; Lujja, Abubakar (Int Business Information Management Assoc-Ibima, 2017)Consumer engagement is increasingly becoming one of the important issues in the competitive business environment. Both researches and practitioners are focusing on how consumer engagement can be enhanced through different ... -
Aşı kararsızlığı ve aşı reddi konusuna sosyal pazarlama bakış açısından çözüm önerileri
Kapusuz, Sevdenur (2019)çalışma, halk sağlığı üzerinde önemli bir tehdit oluşturma potansiyeli olan aşı kararsızlığı ve reddi konusuna odaklanmaktadır. 19. yy’dan günümüze değin güçlenerek sürmekte olan aşı reddi hareketi, Türkiye’de de giderek ... -
Click Activists of the New Era, Slacktivists: An Exploratory Research to Define Slacktivist Typologies
Özbaş, Hatice; Özata, F. Zeynep (Int Business Information Management Assoc-Ibima, 2017)Most of the events which have taken place in the last decade prove that thinking independently of the 21st century activism apart from internet and social media isn't possible. This digital era provides people joining ... -
The Consequences of Consumer Engagement in Social Networking Sites
Lujjaa, Abubakar; Özata, F. Zeynep (2017)Consumer Engagement is increasingly becoming one of the important issues in the competitive business environment and with its unique features and structure, Social Networking Sites offer an upper advantage to build consumer ... -
The consequences of consumer engagement in social networking sites
Lujja, Abubakar (Anadolu Üniversitesi, 2016)Tüketici bağlılığı artan bir şekilde rekabetçi ticaret ortamındaki önemli konulardan biri haline gelmektedir. Hem araştırmacılar hem de uygulamacılar farklı kanallar aracılığı ile tüketici bağlılığının nasıl geliştirilebileceğine ... -
Determinants of User Acceptance of Digital Libraries
Özata, F. Zeynep; Kurulgan, Mesut (2013)Bu çalışma, Parçalara Bölünmüş Planlı Davranış Teorisini kullanarak öğretim üyelerinin dijital kütüphane hizmetlerini benimseme niyetlerini belirlemeyi amaçlamaktadır. 426 katılımcıdan toplanan verinin analizi için yapısal ... -
Elektronik kütüphane hizmetlerinin öğretim elemanları tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler: Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerinde bir araştırma
Kurulgan, Mesut; Özata, F. Zeynep (2010)Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan değişim ve dönüşüm, her örgüt gibi kütüphane/ bilgi-belge merkezleri üzerinde de önemli etkiler yaratmıştır. Kütüphanelerin sundukları bilgi hizmetlerinde, kâğıda dayalı sistemlerden ... -
İngilizce Marka Adlarının Tüketici Tutumları ve Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından biri ... -
Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi
Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin Swarm uygulamasını kullanma motivasyonlarına göre kümeleme analizi ile sınıflandırılması, ortaya çıkan bu kümeler arasında kullanım davranışları açısından bir farklılık olup olmadığının ... -
Müptelalardan Mesafelilere Sosyal Ağ Sitesi Kullanıcısı Gençler: Kullanma Motivasyonları ve Davranışları Açısından Profilleri
Özata, F. Zeynep; Kılıçer, Tuğba; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2014)Dünya çapında milyonlarca kullanıcıyı etkileyen sosyal ağ siteleri işletme stratejilerinin de önemli bir parçası haline gelmiş durumdadır. Bu durum beraberinde sosyal ağların en önemli kullanıcı kitlesi olan ve yakın ... -
Örgütsel Pazarlarda "İlişki Değeri" Çalışmalarının Gelişimi
Özata, F. Zeynep (2008)Hem firmalar, hem de tedarikçiler günümüz rekabet ortamında uzun vadeli ilişkilerin ve işbirliklerinin kendileri için daha faydalı olduğunu fark etmekteler. Bu ortamda ortaya çıkan ve giderek daha fazla araştırmacının ... -
Sosyal medya içeriklerinin marka takipçileri ile bağ kurma üzerine etkisi : markaların facebook gönderileri üzerine bir içerik analizi
Aksoy, Ekin (Anadolu Üniversitesi, 2018)Günümüzde birçok firma sosyal medyayı farklı pazarlama amaçları için kullanmaktadır. Sosyal medyanın markalar tarafından yoğun olarak kullanılması, bu platformun markalara sağladığı avantajlardan kaynaklanmaktadır. Ancak ... -
Students' preferences and opinions on design of a mobile marketing education application
Özata, F. Zeynep; Keskin, Nilgün Özdamar (Anadolu Universitesi, 2014)The purpose of this study was to define and better understand business school students' opinions and preferences on the design of a mobile marketing education application. To accomplish this purpose an explanatory mixed ... -
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-0031-7708; 0000-0002-3338-0308; 0000-0002-3350-7268; Öztürk, Sevgi Ayşe; Özata, F. Zeynep; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2017)Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ... -
Tüketiciyi Yönlendiren Güç: Öteki Tüketici
Özata, F. Zeynep (2011)Bu çalışma İnternet'te tüketiciler tarafından yaratılan içeriğin -online yorum ve önerilerin- karar sürecinde kullanımını ve etkilerini anlamayı amaçlamaktadır. Çalışmada kullanılan keşifsel örnek olay yöntemi kapsamında, ... -
Yüksek teknoloji yeniliği olarak akıllı telefonların genç tüketiciler tarafından benimsenmesinde etkili olan faktörler
Özata, F. Zeynep (Anadolu Üniversitesi, 2009)1970‘li yıllarda yaşanan dijital devrim ile birlikte, gerek ülkelerin gerekse teknoloji sektörlerinin gelişimi, piyasaya sundukları yüksek teknoloji yeniliklerine bağlı hale gelmiştir. Gelişmenin sürdürülebilmesi ise, ...