Yazar "Özdamar, Nilgün" için listeleme
-
Açık ve uzaktan öğrenenlerin mobil öğrenme okuryazarlık becerilerinin incelenmesi
Vatansever, İlker (Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu araştırma, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi'ne kayıtlı açık ve uzaktan öğrenenlerin mobil öğrenme okuryazarlık becerilerinin, demografik özellikleri, teknolojiye erişim olanakları ve tercihleri ile olan ilişkisini ... -
Açık ve uzaktan öğrenme bağlamında kesintisiz öğrenme ortamlarının tasarımına ilişkin kriterlerin belirlenmesi
Yetik, Erkan (Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmada açık ve uzaktan öğrenme bağlamında kesintisiz öğrenme ortamlarının tasarımına ilişkin kriterlerin belirlenmesidir. Bu amaç doğrultusunda nitel araştırmalarda kullanılan Delphi tekniğinden yararlanılmıştır. ... -
Açık ve uzaktan öğrenme bağlamında verilen bir çevrimiçi dersin etkinlik kuramı çerçevesinde incelenmesi
Özdamar, Nilgün; Bozkurt, Aras; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Düzenli, Hülya (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019, 2019)Açık ve uzaktan öğrenme çok farklı etkileşim öğelerini ve dinamikleri içinde barındıran karmaşık sosyal bir süreçtir. Etkinlik kuramı sosyal ortamlarda belirlenen gerçekliğin keşfedilmesini sağlar. Bu bağlamda, söz konusu ... -
Current Trends in Educational Technology Research in Turkey in the New Millennium
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (EDAM, 2009)This study examined 259 master's theses in the field of educational technology completed in Turkey during 2000-2007. The results suggested that quantity and quality of educational technology research varied according to ... -
Çevrimiçi lisansüstü öğrenenlerin uzaktan öğrenmeye yönelik tutumları ile sosyal kaygıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
İçme, Ümmühan (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu araştırmanın amacı Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Tezsiz Yüksek Lisans ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yüksek Lisans programlarına kayıtlı öğrenenlerin uzaktan öğrenmeye yönelik tutumları ve sosyal kaygıları ... -
Endüstri 4.0'ın açık ve uzaktan eğitim sistemine etkilerine ilişkin uzman görüşleri
Özdamar, Nilgün; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uzaktan Eğitim Anabilim Dalı; Öz, Ömer (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın temel amacı endüstri 4.0’ın açık ve uzaktan eğitim sistemine etkilerini keşfetmektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmada Otto Peters’in endüstrileşme kuramında ele alınan unsurlar çerçevesinde endüstri 4.0’ın ... -
Havacılık Yönetimi Lisans Programı öğrenenlerinin genel profil analizi ile açıköğretim sistemine ilişkin memnuniyetlerinin ve bağlılıklarının incelenmesi
Durali, Murat (Anadolu Üniversitesi, 2021)Bu çalışmada Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesine bağlı Havacılık Yönetimi Lisans Programı 2019-2020 güz dönemi öğrenenlerinin, demografik özelliklerine, kariyer önceliklerine, programı tercih etme nedenlerine yönelik ... -
İki binli yıllarda Türkiye'deki eğitim teknolojisi araştırmalarında gözlenen eğilimler
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (2009)Bu çalışmada, Türkiye'de 2000-2007 yılları arasında eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan 259 yüksek lisans tezi biçim, içerik ve yöntem boyutlarıyla değerlendirilmiştir. Sonuçlar göstermektedir ki eğitim teknolojisi ... -
Öğrenenlerin çevrimiçi öğrenme platformu kullanım niyetleri ve kullanım devamlılıklarına ilişkin faktörlerin incelenmesi
Sönmez, Abdulvahap (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu çalışmanın amacı, öğrenenlerin çevrimiçi öğrenme platformu kullanım niyetleri ve kullanım davranışı devamlılıklarına etki eden faktörlerin incelenmesi, değişkenler arası olası ilişkilerin bir model önerisi ile ... -
Türkiye’deki Eğitim Teknolojisi Araştırmalarında Güncel Eğilimler
Bu çalışmada, Türkiye’deki beş büyük üniversitede son on yıl içinde eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan doktora tezlerinin genel bir değerlendirmesi yapılmıştır. Söz konusu tezlerin çok büyük bir bölümünün ...