Yazar "Özer, Alper" için listeleme
-
The effect of mobile service quality dimensions on customer satisfaction
Özer, Alper; Argan, Mehpare Tokay; Argan, Metin (Elsevier Science BV, 2013)Information technology (IT) has an increasing importance and development in business life. Importance of IT arises because the businesses have tendencies to reach their customers through mobile services lately (Shin and ... -
Hizmet Kalitesi, Tatmin ve Güvenin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
Dölarslan, Emre Şahin; Özer, Alper (Anadolu Üniversitesi, 2014)İşletmeler, müşterilerinin kendilerini tercih etmesini ve bu tercihin uzun süre devam etmesini isterler. Bu tercih işletmenin riskini azalttığı gibi, karlılıkları üzerinde de olumlu etkiye sahiptir. Benzer şekilde, ... -
Locked Lives! A Netnographic Study on Virtual Community of Patients With Spinal Cord Paralysis in Turkey
Argan, Metin; Argan, Mehpare Tokay; Özer, Alper (Sage Publications Inc, 2016)… -
A Study of Motivational Factors Associated With Peer-to-Peer (P2P) File-Sharing
Argan, Mehpare Tokay; Argan, Metin; Özer, Alper; Köse, Hüseyin (Elsevier Science BV, 2013)Peer-to-Peer, also known as P2P, is an alternative to the client-server distribution model. Millions of consumers are routinely exchanging digital content files over P2P networks. The purpose of this paper is to determine ... -
Türk Seyircilerin 'Formula 1 Turkey Grand Prix' Sponsor Markalarını Hatırlamaya Yönelik Tutumları ve Marka Hatırlama Düzeyleri
Argan, Metin; Suher, Kemal Hasan; Özer, Alper (2006)Markaları ve kuruluşları birbirinden farklılaştıran ve aynı zamanda onlara değer katan halkla ilişkiler uygulamalarından biri sponsorluktur. Sponsorluk, sponsorun mesajını bir etkinlik ya da kuruluşla ilişkilendirerek ...