Yazar "Öztürk, Mesude Canan" için listeleme
-
Appearance management behaviors as the consequences of the beauty standards enforced by advertising a study of Turkish and Lebanese female university students
Mohammed, Arzak (Anadolu Üniversitesi, 2017)Birçok çalışma, medyanın (genel olarak ve spesifik olarak reklamcılık) uluslararası izleyicilerin kafasında kurduğu ve uyguladığı "güzellik efsanesi" nin etkilerini incelemiştir. Bu tez çalışmasında bu etkileri göz ardı ... -
Bir reklam aracı olarak fragman : Türk ve Amerikan filmlerinin fragmanlarında kullanılan duygusal çekiciliklerin ve yaratıcı yapım uygulamalarının karşılaştırılması
Bellitaş, Ersan (Anadolu Üniversitesi, 2010)Fragmanların reklamcılık yaratıcı stratejileri çerçevesinde nasıl bir yapısı olduğunu araştıran bu çalışma, Polay, Moriarty ve Belch’in duygusal çekicilik yaklaşımlarını, Stewart ve Furse, Shimp ve Baldwin’in yaratıcı yapım ... -
İnternete Dayalı Halkla İlişkiler Eğitimi
Öztürk, Mesude Canan (Anadolu Üniversitesi, 2005) -
Latino Muslims communities online presence : sense of virtual community in facebook spaces
Zuniga Gomez, Diana Carolina (Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmada tezin ilk bölümünde araştırmaya ilişkin giriş bilgileri sunulmakta olup, ikinci bölüm alanyazını; dinin Internet ortamlarında bir bilgi ve tecrübe olarak nasıl göründüğüne dairdir, İslam'ın internetteki ilk ... -
Teknolojiye hazır olma düzeyinin yeni ve geleneksel medyada reklama yönelik tutum ve hatırlamaya etkisi üzerine bir değerlendirme
Yıldırım, Mustafa Sait (Anadolu Üniversitesi, 2017)Reklama yönelik bilişsel, duyuşsal ya da davranışsal tepkileri belirleyen birçok etken bulunmaktadır. Çekicilik, mesaj veya yaratıcı strateji gibi reklamın kendine ait özelliklerinin tüketici tutumları üzerinde etkisi ... -
Tüketicilerin sosyal sorumluluk davranışlarının kurumların sosyal sorumluluk eylemlerine yönelik tutumları ile ilişkisi : Anadolu Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırma
Uğurhan, Yusuf Zafer Can (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüzde kurumlar, sadece karlarını arttırarak değil, aynı zamanda içinde bulundukları çevreye ve topluma karşı, toplumsal ve çevresel konulara ya da sorunlara değinerek daha fazla büyüyüp gelişebileceklerinin farkına ... -
Türkiye'de faaliyet gösteren vakıfların sosyal medya kullanımlarına yönelik bir içerik analizi
Yılmazel, Melike (Anadolu Üniversitesi, 2011)Bu çalışma, Türkiye’de faaliyet gösteren vakıfların web sitelerini ve web 2.0 teknolojileri bağlamında değerlendirilen sosyal medya sitelerinden Facebook ve Twitter’deki profillerini halkla ilişkiler aracı olarak nasıl ... -
Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
Şardağı, Emine (Anadolu Üniversitesi, 2016)Sosyal medya sivil toplum kuruluşları (STK) için birçok avantaj sunmaktadır. Ancak STK'ların bu ortamlarda hedef kitlelerine kendini doğru ifade etmesi ve yansıtması gerekmektedir. Bu noktada kurumsal kimlik karşımıza ... -
Z kuşağının markalarla ilgili içerik üretme nedenlerine ve alışkanlıklarına yönelik analiz
Sarıtaş, Ayşe (Anadolu Üniversitesi, 2023)Son yıllarda markalarla ilgili kullanıcı türevli içerik kavramı hem uygulamacıların hem de literatürün dikkatini çekmektedir. Markalar tüketicileri kendileri hakkında olumlu içerik üretmeye teşvik etmek istemektedir. Bu ...