Yazar "Anagün, S. Şengül" için listeleme
-
An investigation of primary school teachers’ beliefs on teaching-learning processes in science and technology course in terms of constructivism
Anagün, S. Şengül; Yalçınoğlu, Pelin; Ersoy, Ali (2012)Bu çalışmanın temel amacı, sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersine yönelik öğretme-öğrenme inançlarını yapılandırmacılık açısından incelemektir. Araştırma nitel desenlerden fenomenoloji ile gerçekleştirilmiştir. ... -
İlköğretim beşinci sınıf fen ve teknoloji dersinde bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi
Anagün, S. Şengül; Yaşar, Şefik (2009)Bu araştırmada, Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının benimsediği yapılandırmacı yaklaşımın 5E öğretim modeline dayalı olarak uygulanması ile ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinde bilimsel süreç becerilerinin nasıl ... -
Sınıf öğretmenlerinin STEM odaklı mesleki gelişim süreçleri: Bir eylem araştırması
Bozan, Mehmet Arif; Anagün, S. Şengül (Anadolu Üniversitesi, 2019)Bu araştırmanın amacı, 2018 Fen öğretim programına giren STEM uygulamalarının sınıf öğretmenlerinin mesleki gelişimine etkilerinin ortaya konulmasıdır. Araştırma deseni, daha önce belirlenmiş kuramsal bir çerçeve içerisinde ... -
Teacher candidates' perceptions regarding socio-scientific issues and their competencies in using socio-scientific issues in science and technology instruction
Anagün, S. Şengül; Özden, Muhammet (Elsevier Science BV, 2010)This study it is aimed at investigating the views of science and classroom teacher candidates regarding socio-scientific issues and their competencies in using socio-scientific issues in science and technology teaching. ...