Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Kamu kurumlarında hizmet kalitesi : Eskişehir'de bir araştırma 

      Ayan, Yeliz (Anadolu Üniversitesi, 2015)
      Günümüzde hizmet kalitesi, işletmelere rekabet gücü kazandıran önemli bir konudur. Özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması, araştırmaları hizmet kalitesinin ...
    • Uzaktan eğitim büro hizmetlerinde kalite: Eskişehir’de bir araştırma 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-2577-4542; Baraz, A. Barış; Ayan, Yeliz (Anadolu Üniversitesi, 2016)
      Günümüzde, özel sektörden sonra kamu sektöründe de hizmet kalitesinin insanlar tarafından talep edilmeye başlaması, araştırmaları hizmet kalitesinin ölçümüne yöneltmiştir. Özellikle çok şubeli örgütlerde bütün şubelerde ...