Yazar "Büyükköse, Duygu" için listeleme
-
İşitme Engelli Çocukların Sesletim ve İşitsel Ayırt Etme Gelişim Durumlarının İncelenmesi
Bu çalışmanın amacı koklear implant kullanan işitme engelli çocukların sesletim gelişiminin değerlendirilmesi ve sesletim-işitsel ayırt etme gelişimi arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Araştırmanın çalışma grubunu İşitme ... -
Normal işiten ve koklear implantlı bireylerin konuşmalarındaki bürünsel özelliklerin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
Büyükköse, Duygu (Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu araştırmanın amacı normal işiten ve koklear implantlı bireylerin konuşmalarındaki bürünsel özelliklerin karşılaştırılmasıdır. Bu amaçla öğrencilerin odak oluşturmada kullandıkları süre, f0, şiddet parametreleri ... -
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde dil ve konuşma terapisi hizmetinin sunulma süreci : bir eylem araştırması
Girgin, Cem; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı; Büyükköse, Duygu (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Türkiye’de özel gereksinimli öğrencilere okul dışı destek hizmet sunan özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleri (ÖERM) kapsamında dil ve konuşma terapisi de giderek yaygın biçimde sunulmaya başlanan destek hizmetler arasında ... -
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde dil ve konuşma terapisi hizmetinin sunulma süreci : bir eylem araştırması
Girgin, Cem; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim Anabilim Dalı; Büyükköse, Duygu (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Türkiye’de özel gereksinimli öğrencilere okul dışı destek hizmet sunan özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleri (ÖERM) kapsamında dil ve konuşma terapisi de giderek yaygın biçimde sunulmaya başlanan destek hizmetler arasında ... -
Support services for students with hearing loss provided by special education and rehabilitation centres: Opinions of the teachers [Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde işitme kayıplı öğrencilere sunulan destek hizmetler: Öğretmen görüşleri]
Gürgür, Hasan; Büyükköse, Duygu; Kol, Ç. (Ankara University, 2016)It has been emphasized that hearing impaired students studying at any educational setting would need support services either at schools or outside the schools due to the negative effects of their incompetence. This aim of ...