Yazar "Bayram, Fatih" için listeleme
-
Bireylerin gazete okuma alışkanlıkları : kullanımlar ve doyumlar yaklaşımına göre okuyucu davranışları, tercihleri ve nedenleri üzerine bir uygulama
Bayram, Fatih (Anadolu Üniversitesi, 2007)Liberal kurama göre dördüncü güç olarak tanımlanan medyanın, bilgilendirmeden eğlendirmeye birçok işlevleri bulunmaktadır. Bu işlevleri yerine getiren en eski ve en güçlü kitle iletişim araçlarından birisi gazetelerdir. ... -
Finansal okuryazarlık: Anadolu Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi (İBBF) öğrencilerine yönelik bir araştırma
Temizel, Fatih; Bayram, Fatih (2011)Finansal okuryazarlık, gündelik yaşamda kullanılan finansal enstrümanların seçiminde bilgi temelli kararlar verebilmeyi sağlayan yeterlilik düzeyini ifade etmektedir. Finansal okuryazarlık, aynı zamanda uzun vadeli birikim ... -
Gazete Okurlarının Okuma Motivasyonları Ve Doyumları Üzerine Bir Kullanımlar Ve Doyumlar Araştırması
Bayram, Fatih (Anadolu Üniversitesi, 2008)Kitle iletişim araçları içinde haber verme işlevi ile öne çıkan gazeteler, okurları tarafından farklı motivasyonlar ile kullanılmaktadır. Bu motivasyonlardan bazıları, haberdar olma, eğlenme ve boş zamanları değerlendirme, ... -
İMKB'deki Aracı Kurum Üye Temsilcilerinin Bilgi Kaynakları Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Temizel, Fatih; Bayram, Fatih; Olgaç, Serkan (2008)Bu çalışmanın amacı, bilgi kaynaklarının kullanımı bakımından İMKB’deki aracı kurum üye temsilcilerinin özelliklerinin belirlenmesidir. Konumlarının bir sonucu olarak aracı kurum üye temsilcilerinin bilgi kaynağı tercihleri, ... -
Üniversite Kütüphaneleri Web Sitelerinin Biçim ve İçerik Analizi: Türkiye'deki Uygulamaya İlişkin Bir Araştırma
Kurulgan, Mesut; Bayram, Fatih (2006)Dünyadaki bilgi miktarının giderek artması ve bilgi teknolojilerinin gelişmesi sürecinde Internet önemli bir mecra oluşturmaktadır. Üniversite kütüphanelerinin web siteleri birçok kullanıcının bilgiye ulaşma noktasındaki ... -
Views of English language teachers on the affective domain of language teaching in Turkey
Etkili bir öğretmenin özellikleri farklı görüşlere göre değişiklikler gösterse de, herkes duyuşsal alanı göz ardı eden bir öğretmenin etkili sayılamayacağı konusunda hemfikirdir. Yapılan çalışmalar genellikle bilişsel alan ... -
Views Of English Language Teachers On The Affective Domain Of Language Teaching In Turkey
Aydın, Belgin; Bayram, Fatih; Canıdar, Betül; Çetin, Gülhan; Ergünay, Onur; Özdem, Zeynep; Tunç, Bilgin (Anadolu Üniversitesi, 2009)While the characteristics of an effective teacher vary depending on different views, everybody would agree that a teacher who ignores the affective domain cannot be considered effective. Previous studies in the area ... -
Yatırımcı ilişkileri yönetiminde iletişim ve bilgi teknolojilerinin rolü: İMKB 50 endeksi uygulaması
Temizel, Fatih; Sarıkaya, Muammer; Bayram, Fatih (2010)Geleneksel yönetim anlayışının yetersiz hale geldiği günümüz iş dünyasında işletmeler paydaşlarına karşı en hızlı ve en etkin tepkiyi vererek ilişkilerini sürdürebilir kılmanın ve uzun vadede varlığını sürdürebilmenin ... -
Yatırımcıların Bilgilendirilmesinde Borsa WEB Sitelerinin Özellikleri: FEAS Üyesi Borsalar Örneği
Bayram, Fatih; Temizel, Fatih (2007)İletişim teknolojisinde son yıllarda görülen gelişimin en önemli ürünlerinden birisi İnternet ve bu ortamda yer alan Web siteleridir. Bir menkul kıymet borsası için hayati öneme sahip eşanlı bilgilendirmenin gerçekleştirilmesinde ... -
Yerel Haberlerin İnternet Ortamında Görünümleri -Denizli, Eskişehir ve Erzurum Örnekleminde Bir Değerlendirme-
Gürcan, İbrahim Halil; Bayram, Fatih (2005)İletişim olgusunun günden güne daha fazla önem kazanması, iletişim araçlarının gelişiminde de yeni açılımlar sağlamıştır. Son zamanların bilgi ve haber paylaşmada öne çıkan iletişim aracı İnternet, yerel haberlere ulaşmada ... -
Yerel televizyon haberciliğinin haber verme işlevi açısından değerlendirilmesi ve Eskişehir ilinde bir uygulama örneği
Bayram, Fatih (Anadolu Üniversitesi, 2002)Haberleşme ve bilgilenme isteği İlk Çağdan bu yana insanlar için vazgeçilmez bir olgudur. Çevrede ve dünyada olup bitenleri öğrenmek insanlar için çevreye uyum sağlama, çevreyi gözetim, ufuk gelişimi sağlama, düşünce ve ...