Yazar "Coşkun, İnci Oya" için listeleme
-
E-spor etkinliklerinin spor turizmi kapsamında değerlendirilmesi
Asmadili, Veli Ulaş (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)E-spor bireylerin internet üzerinden ya da yan yana dijital oyun aracılığı ile rekabet ettikleri bir spor türüdür. Günümüzde ise dünyanın çeşitli ülkelerinde e-spor üzerine birçok organizasyon düzenlenmekte, insanlar bu ... -
Edebi turizmde eser odaklı araştırmalara yönelik bağlamsal bir yaklaşım
Erdiken, Mustafa (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Türkiye’de edebiyat-turizm ilişkisi kısıtlı olarak incelenmiş bir konudur. Konuya yönelik yapılan araştırmaların yazar odaklı bir çerçevede kaldığı görülmektedir. Bu araştırma, edebiyat turizminde eser odaklı araştırmalara ... -
An Introduction to Consumer Metamorphosis in the Digital Age
Coşkun, İnci Oya; Yılmaz, Hakan (Springer-Verlag Singapore Pte LTD, 2016)The role and characteristics of the consumer has evolved through a series of economic, social and technological developments. The power to control the market has passed from the producer to the consumer. As Karl Marx ... -
New Toy of Marketing Communication in Tourism: Gamification
Yılmaz, Hakan; Coşkun, İnci Oya (Springer-Verlag Singapore Pte LTD, 2016)Digital technologies have become completely indispensable in our daily lives; therefore, there is an urge for demand on new technologies and services based on these technologies. The change in marketing trends is mainly ... -
OECD ülkelerinden Türkiye'ye yönelik turizm talebinin çekim modeli ile analizi
Aydın Arslan, Sezi (Anadolu Üniversitesi, 2017)Dış ticaret ve bir dış ticaret kalemi olarak turizm ülke ekonomilerinin gelişimi açısından önemli unsurlardır. Ülkeler arası dış ticaret akımlarını incelemek üzere Newton'un yerçekimi kanunundan yola çıkılarak geliştirilen ... -
Turizm politikası ve planlaması için en uygun talep öngörü yönteminin belirlenmesi
Coşkun, İnci Oya (Anadolu Üniversitesi, 2004)Turizm politikalarının belirlenen hedeflere ulaşabilmesi için etkin planlama çalışmalarına ihtiyaç duyulmaktadır. Turizmin son yıllarda büyük gelişmeler göstermesi ve rekabetin artması sonucunda, planlama turizm endüstrisinin ... -
Türkiye turizm endüstrisinde talep oynaklıklarının çok değişkenli GARCH (MGARCH) modelleri ile analizi
Coşkun, İnci Oya (Anadolu Üniversitesi, 2011)Turizm; ödemeler dengesine, milli gelire ve istihdama sagladığı katkılarla ekonomik büyümeye destek olan ve Türkiye gibi gelişmekte olan ülkeler için büyük önem taşıyan bir endüstridir. Turizm talebi de turizm endüstrisinin ... -
Türkiye'nin iktisat ve turizm politikaları ilişkisi
Coşkun, İnci Oya; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm ve Otel İşletmeciliği Ababilim Dalı; Çitçi, Fırat (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Ülkelerin çeşitli amaçlar doğrultusunda aldığı ekonomik ve politik kararların karşılıklı etkileşimi, maliye ve para politikaları kapsamında yapılan düzenlemeler tüm iktisadi alanlarda olduğu gibi turizm endüstrisi üzerinde ...