Yazar "Dal, Anıl" için listeleme
-
İnternet reklamlarında kabul ya da kaçınma davranışını etkileyen güdüler ve reklam türlerine yönelik bir araştırma
Dal, Anıl (Anadolu Üniversitesi, 2015)Yaygın kullanımının yanı sıra tüketiciler için önmeli bir bilgi kaynağı haline gelmesi sebebiyle internet bugün reklamverenlere hedefledikleri kitlelerle etkili bir iletişim kurmaları için büyük fırsatlar sunan yeni bir ... -
Kulaktan kulağa iletişimin işleyişine yönelik betimsel bir araştırma
Dal, Anıl (Anadolu Üniversitesi, 2007)Kulaktan kulağa iletişimin yayılımının farklı marka kullanım düzeyindeki tüketiciler tarafından nasıl gerçekleştirildiğinin ortaya konulmasını amaçlayan bu araştırmada, 4 farklı kullanım düzeyindeki tüketicilerin olumlu ...