Yazar "Doğan, Semra" için listeleme
-
Covid-19 pandemisine yönelik hazırlanan kamu spotları ve sosyal medya kullanımının sosyal etki üzerindeki etkisinde kaynak güvenilirliğinin aracılık rolü
Ekici, Nezahat; Doğan, Semra (Anadolu Üniversitesi, 2021)Bu çalışmada COVID-19 pandemisi sürecinde Sağlık Bakanlığı tarafından kamuoyunu bilgilendirme ve farkındalık yaratmak amacıyla hazırlanan kamu spotları ve ‘Evde Kal’ görsellerindeki kaynak kişinin/kişilerin hedef kitlede ... -
Effects of Trust, Satisfaction, Alternative Attractiveness and Resistance to Change on Attitudinal and Behavioural Loyalty
Doğan, Semra; Erdoğan, B. Zafer (Euromed Press, 2014)This study aims to explore effects of trust, satisfaction, alternative attractiveness and resistance to change on brand loyalty (attitudinal and behavioural) in the Turkish GSM sector. In this study commitment is referred ... -
Identifyind the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
Doğan, Semra (Anadolu Üniversitesi, 2013)Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ... -
Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi
Bu çalışmada üniversite öğrencilerinin Swarm uygulamasını kullanma motivasyonlarına göre kümeleme analizi ile sınıflandırılması, ortaya çıkan bu kümeler arasında kullanım davranışları açısından bir farklılık olup olmadığının ... -
Özdeşleşmenin reklama karşı tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ünlü-ürün uyumunun ılımlaştırıcı rolü
Doğan, Semra (Anadolu Üniversitesi, 2018)Ünlü kullanımı pazarlama iletişiminde sıklıkla yararlanılan bir stratejidir. Ünlü seçimine ilişkin karar ise markaya kısa ve uzun vadede sağlayacağı finansal ve finansal olmayan getirileriyle birlikte olası zararları göz ... -
Özdeşleşmenin reklama karşı tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ünlü-ürün uyumunun ılımlaştırıcı rolü
Doğan, Semra (2020)Bu çalışmada bireyin ünlü ile özdeşleşmesinin reklama karşı tutum ve satın alma niyetine etkisinde reklamdaki ünlü ve ürün arasında algılanan uyumun ılımlaştırıcı etkisi sınanmıştır. Bu kapsamda Facebook üzerinden 18 yaş ...