Yazar "Durmaz, Vildan" için listeleme
-
Adopting mission and vision statements by employees: The case of TAV Airports
Orhan, Gamze; Erdoğan, Dilek; Durmaz, Vildan (Elsevier Science BV, 2014)Mission and vision statements are popular both in the extant literature and the practice for the companies' strategic management. While many studies have been realized about relationship between vision-mission statements ... -
Airport Corporate Sustainability: An Analysis of Indicators Reported in the Sustainability Practices
Koç, Seyhani; Durmaz, Vildan (Elsevier Science BV, 2015)Sustainability is getting more important in the developing air transportation industry. As airports are the most significant elements of the air transportation industry the indicators for the sustainability of airport ... -
CSR As A Tool To Cope With Economic Crises: The Case Of TEI
Durmaz, Vildan; Ateş, Selahattin Savaş; Duman, Gürcan (Elsevier Science BV, 2011)This paper builds upon the existing literature by firstly illustrating the corporate social responsibility as a general concept and secondly exploring how this model is applied to cope with economic crises in TEI. In this ... -
The effect of joint ventures on airline competition: the case of American airlines, British airways and Iberia joint business
Ustaomer, Temel Caner; Durmaz, Vildan; Lei, Zheng (Elsevier Science BV, 2015)Regulatory obstacles have led international airlines to make extensive cooperation in the provision of service. The global airline alliances that link U.S. airlines to members in other states is the most visible form of ... -
Havaalanı sisteminde kurumsal sosyal sorumluluk algısı ve raporlaması : TAV Havalimanları Holding A.Ş. uygulaması
Yılmaz, Harun (Anadolu Üniversitesi, 2010)Hava taşımacılığı sektörünün bir alt dalı olan havaalanları, faaliyet gösterdikleri bölge ve ülke ekonomilerine büyük katkılar sağlarken sosyal açıdan topluma ve çevreye bazen olumsuz etkiler bırakmaktadırlar. Bu yüzden ... -
Havacılık sektöründe havayolu hizmetlerinin pazarlanmasında kalite ve bir uygulama
Durmaz, Vildan (Anadolu Üniversitesi, 1997)Tüm sektörlerde olduğu gibi sivil havacılık sektöründe de artan küresel rekabet ve gelişen hizmet farklılaşmasına verilen önem, hizmet kalitesini havayolu işletmelerinin yolcu hizmetleri alanında müşteri memnuniyeti ... -
Havayolu işletmelerinde uçuş öncesi, uçuş esnası ve uçuş sonrasında sunulan hizmetlerin kalitesinin ölçülmesi : iç hatlarda bir uygulama
Dursun, Mehmet Erkan (Anadolu Üniversitesi, 2008)Kalite, en genel anlamıyla üretilen ürün ve hizmetlerin müşteri istek ve ihtiyaçlarını karşılayabilme derecesidir. Gün geçtikçe değişen müşteri istek ve ihtiyaçlarına cevap veremeyen işletmeler faaliyet göstermiş oldukları ... -
İşyerinde psikolojik taciz ve havacılık sektöründe bir uygulama
Candaş, Tulga Metin (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de faaliyet gösteren kamu ve özel sektör havacılık kuruluşlarında işyerinde psikolojik tacizin yaygınlık seviyesini belirlemek ve tacizin türünü, yönünü, tacize karşı verilen tepkileri, tacizin ... -
Paydaş etkileşimi temelinde havalimanlarında sürdürülebilir yer hizmetleri misyonuna yönelik değer yaratma sürecinin analizi ve Kayseri havalimanında bir araştırma
Koç, Seyhani (Anadolu Üniversitesi, 2018)Havalimanı yer hizmetleri yönetimini geliştirmek için bir çerçeve yaklaşımı önerildiği bu çalışmada amaç paydaş etkileşimli değer yaratma sürecinin sürdürülebilir havalimanı yer hizmetleri misyonuna katkısını değerlendirmektir. ...