Yazar "Erdoğan, B. Zafer" için listeleme
-
Cinsel içerikli reklamlarda üçüncü kişi algısının hedonik ve faydacı ürünlerde satın alma niyeti üzerine etkisi : kültürlerarası bir karşılaştırma
Ekici, Nezahat (Anadolu Üniversitesi, 2016)Tüketiciler hergün çok fazla sayıda ve çok çeşitli reklam mesajlarına maruz kalmaktadır. Bu reklam mesajlarını değerlendirme süreçlerinde ise pek çok kişisel, psikolojik ve toplumsal faktör rol almaktadır. Öte yandan, ... -
Developing Logistics Model to Dispose Transferable Hazardous Waste in Turkey
Taşer, Atil; Erdoğan, B. Zafer (Euromed Press, 2011)During last the century, rapidly increasing industrial growth have created a significant hazardous waste problem in the world. Although authorities in the public and private sectors try to minimize the production of hazardous ... -
Effects of Trust, Satisfaction, Alternative Attractiveness and Resistance to Change on Attitudinal and Behavioural Loyalty
Doğan, Semra; Erdoğan, B. Zafer (Euromed Press, 2014)This study aims to explore effects of trust, satisfaction, alternative attractiveness and resistance to change on brand loyalty (attitudinal and behavioural) in the Turkish GSM sector. In this study commitment is referred ... -
Identifyind the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
Doğan, Semra (Anadolu Üniversitesi, 2013)Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ... -
İkinci basamak kamu sağlık kurumlarında kurumsal performans ölçütlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Yılmaz, Sinan (Anadolu Üniversitesi, 2014)Genel olarak sağlık hizmeti sunan işletmeler, özel olarak ise ikinci basamak kamu sağlık kurumlarında kurumsal performans ölçümü diğer işletmelerden farklıdır. Bu farklılık sağlık hizmetlerinin yapısından kaynaklanmaktadır. ... -
İşletme Stratejisinin Belirlenmesinde Bilgi Yönetimi Altyapısının Analizi
İpçioğlu, İsa; Erdoğan, B. Zafer (Anadolu Üniversitesi, 2005)Bilgi, günümüzde en önemli stratejik kaynak ve üretim faktörü haline geldiğinden dolayı stratejinin formüle edilmesinde rol oynayan kritik başarı faktörlerinden birisi olmuştur. İşletmeler amaçlarına ulaşabilmek için ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi : yiyecek içecek sektöründe bir uygulama
Aydın, Bülent (Anadolu Üniversitesi, 2013)Hizmet sektörünün alt bileşenlerinden biri sayılan yiyecek ve içecek sektörü yoğun bir rekabet içerisindir. Tüketici davranışlarını anlamak ve iyi analiz etmek işletmeleri başarıya ulaştırmada ve yaşanan bu yoğun rekabetçi ... -
Otel hizmetlerine yönelik reklamların satın alma niyeti üzerindeki etkisinde yorumlama düzeyi ve psikolojik uzaklığın uyumunun rolü
Erdoğan, B. Zafer; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm ve Otel İşletmeciliği Ababilim Dalı; Doğan, Merve (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu tez araştırmasında; bireyin eğilimsel ve anlık yorumlama düzeyi ile otel hizmetine yönelik reklamın yorumlanma düzeyinin etkileşimi doğrultusunda otel hizmeti satın alma niyeti incelenmiştir. Yorumlama Düzeyi Teorisi ... -
Özdeşleşmenin reklama karşı tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinde ünlü-ürün uyumunun ılımlaştırıcı rolü
Doğan, Semra (2020)Bu çalışmada bireyin ünlü ile özdeşleşmesinin reklama karşı tutum ve satın alma niyetine etkisinde reklamdaki ünlü ve ürün arasında algılanan uyumun ılımlaştırıcı etkisi sınanmıştır. Bu kapsamda Facebook üzerinden 18 yaş ... -
Tüketicilerin restoran tercihlerinde fiziksel kanıtların rolünün incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
Kama, Selin, 1980- (Anadolu Üniversitesi, 2015)Restoran işletmelerinin tüketicilere farklı deneyimler yaşatma amacıyla fiziksel kanıtlara önem vermeye başlaması sonucunda fiziksel kanıtlar pek çok bilim dalı için önemli bir çalışma alanı haline gelmiştir. Bu araştırmada; ... -
Ülke imajı ve etnosentrizmin marka imajı üzerindeki etkisi: Peugeot örneği
Kırmızı, Deniz (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüz gelişen dünyasında markaların piyasada pazar payı elde edebilmeleri ve elde ettikleri pazar paylarını güçlendirmeleri için çeşitli çalışmalar yaptıkları bilinmektedir. Marka, işletmenin sahip olduğu en büyük ... -
Üniversite öğrencilerinin yeme- içme deneyimlerinin konum tabanlı mobil uygulamalar üzerinden paylaşım motivasyonlarının incelenmesi: Swarm örneği
Şaşmaz, Hasan Alp (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüzde firmaların pazarlama çalışmalarını ve pazarlama çabalarını teknoloji ve bilgiyle evrimleşen değişime göre yapılandırması kaçınılmaz hale gelmiştir. İşte söz konusu değişimden yola çıkarak yapılmış bu araştırma ...