Yazar "Ergüven, M. Sinan" için listeleme
-
Reklam Ajansı Seçim Süreci
Ergüven, M. Sinan (Anadolu Üniversitesi, 2003)Başarılı kabul edilen reklamlar sadece reklam ajanslarının değil, aynı zamanda reklamverenlerin de eseridir. Ajans ve reklamverenin uyumlu çalışması her iki taraf için de kazanımlar içerir. Bunun gerçekleşmesinin ilk adımı ... -
Reklam yaratıcılığının değerlendirilmesi : Türk reklam sektörüne yönelik bir inceleme
Ergüven, M. Sinan (Anadolu Üniversitesi, 2010)Reklam yaratıcılığı her zaman ilgi çeken bir konu olsa da alanyazında sıklıkla tartışılan bir kavram olarak ön plana çıkmamaktadır. Reklam yaratıcılığının ölçümlenmesine yönelik çalışmalar, reklam yaratıcılığını oluşturan ... -
Reklam yazarlığı ve yaratıcılığı üzerine bir profil araştırması
Ergüven, M. Sinan (Anadolu Üniversitesi, 2004)Bu çalışmanın temel amacı, reklam yazarlarının profil özelliklerinin belirlenmesidir. Literatürde bir reklam yazarının taşıması gereken özellikler, alması gereken eğitimler, hangi konularda tecrübe sahibi olması gerektiği ...