Yazar "Eroğlu, Erhan" için listeleme
-
Algılanan aile içi iletişim biçimlerinin ergenlerin benlik saygısına etkisi ve bir uygulama örneği
Özmen, Ferihan (Anadolu Üniversitesi, 2007)Ergenlik bireyin kimliğini sorguladığı kendini bulmaya başladığı çok hassas bir dönemdir. Bu dönemde ergen bireyler benliklerini oluştururken ailelerindeki iletisini biçimlerinin etkisi altında kalmakta ve çeşitli sıkıntılarım ... -
Beş faktör kişilik modeli ve dijital yerlilerin Instagram kullanım davranışları
Eroğlu, Erhan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı; Özoğlu, Hanife (Anadolu Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Dijital bir dünyaya doğan, interneti ve sosyal medyayı aktif olarak kullanan bir nesil olarak karşımıza çıkan dijital yerliler düşüncelerini, duygularını, deneyimlerini, müzik, video ve fotoğraflarını birbirleriyle sosyal ... -
Çağdaş Bir Yönetim Aracı: Eğitim Sektöründe Toplam Kalite Yönetiminin Etkileri
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 1998)Birçok sektörde büyük boyutlu dönüşümlere yol açan Toplam Kalite Yönetimi kavramının, eğitim sistemlerinde başarıyla uygulandığı örnekler neredeyse yok denecek kadar azdır. Bunun yanısıra, Toplam Kalite Yönetimi kavramının ... -
Çalışma ortamındaki ilişkilerde mobbing ve Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
Gelir Atabey, Ayçin (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırmanın amacı, Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü çalışanlarının mobbing davranışlarına maruz kalma düzeyini belirlemekle birlikte, mobbing davranışına maruz kalma durumunun çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip ... -
Duygusal emek gerektiren mesleklerde örgütsel iletişim doyumunun duygusal emeğe bağlı iş doyumuna etkisi : çağrı merkezlerinde bir uygulama örneği
Özkan, Gülden (Anadolu Üniversitesi, 2011)Birey-odaklı mesleklerde müşteriler ile yüz yüze ya da telefon aracılığıyla iletişim halinde olan çalışanların, çalıştıkları kurum tarafından belirlenen uygun duygusal gösterimleri sözlü ya da sözsüz olarak sergilemeleri ... -
Eğitimde Algılanan Hizmet Kalitesi
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2000)Kalite günümüzde önemli bir rekabet aracı olup, hem mal hem de hizmet üreten işletmeler için stratejik önem taşımaktadır. Hizmet kalitesi de son yılların en çok ilgi gören konuları arasında yer almaktadır. Çünkü hizmetler ... -
The Evaluation of Relationship Between "Organizational Culture", "Communication Satisfaction" Personal Characteristics and "Learning Culture
Eroğlu, Erhan (IATED-Int Assoc Technology Education A& Development, 2014)… -
Instagram kullanıcılarının gösterişçi tüketim eğilimleri : Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma
Ünügür, Nasıf Ali (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu araştırmada, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde kayıtlı öğrencilerin bir sosyal medya platformu olarak Instagram’da gösterişçi tüketim eğilimleri; sosyal kabul ihtiyacı, hedonik tüketim ve marka bilinci ... -
İletişim Sürecinde Medya Mesaj Yöntem İlişkisi ve Geleneksel Eğitimden Uzaktan Öğretim Sistemlerine Geçiş Süreci
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 1996) -
İş doyumu ile tükenmişlik sendromu arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi : Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
Atabey, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2012)Bu araştırmanın amacı, Eskişehir Orman Bölge Müdürlüğü personelinin; iş doyumu ve tükenmişlik düzeylerinin belirlenmesi ve bu düzeylerin belirli demografik değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini saptamaktır. ... -
İşletmelerde “İnsan Kaynakları” Bölümünün Gelişimi ve İşlevleri
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 1999)Dünya üzerinde hemen hemen her şey sürekli olarak değişmekte ve hiçbir şey aynı kalmamaktadır. Bu değişime insan ayak uydurmaya çalışıp yaşantısını tekrar düzenleme gereği duyarken, en az onun kadar değişimden etkilenen ... -
İşletmelerin Öğrenen Organizasyon Olma Yolundaki Çabalarının Türkiye'deki Görünümü
Taşcı, Deniz; Eroğlu, Erhan (2004)1990'lı yıllarda işletmecilik ve yönetim dünyası Senge'in ortaya attığı yeni bir kavramla sarsıldı. Öğrenen Örgütler. Aradan geçen süre içinde öğrenen örgütler hakkında sayısız kuramsal çalışma yapıldı ve yayınlandı. Ayrıca ... -
İşletmelerin Öğrenen Organizasyon Olma Yolundaki Çabalarının Türkiye’deki Görünümü
Taşcı, Deniz; Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2004)1990’h yıllarda işletmecilik ve yönetim dünyası Senge’in ortaya attığı yeni bir kavramla sarsıldı. Öğrenen Örgütler. Aradan geçen süre içinde öğrenen örgütler hakkında sayısız kuramsal çalışma yapıldı ve yayınlandı. Ayrıca ... -
Kabin ekiplerinde iş doyumu ve tükenmişlik sendromu
Günay, Ahmet (Anadolu Üniversitesi, 2016)Kabin ekipleri, gösterdikleri iş performansı ölçüsünde yolcu memnuniyetini, kârlılığı ve dolayısıyla sürdürülebilirliği etkileyen konumlarıyla havayolu şirketlerinin en önemli müşteri temsilcileridir. Bu araştırmanın amacı, ... -
Kargo firmalarına ilişkin algılanan hizmet kalitesi ve itibarın ölçümlenmesi
Özaydemir, Nebiye (Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)Bu araştırmanın temel amacı, kargo firmalarına ilişkin algılanan hizmet kalitesi ve kurumsal itibar ilişkisini belirlemeye yöneliktir. Genel tarama deseninde yürütülen araştırmanın verileri çevrimiçi anket yoluyla toplanmıştır. ... -
Kemal Sunal Filmlerinde anne ve baba temsili
Eroğlu, Erhan; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Tasarımı ve Yönetimi Anabilim Dalı; Yılmaz Ekiz, Filiz (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Toplumsal düzen içinde kadın ve erkek, toplumsal düzen belirleyicileri tarafından oluşturulmuş bir takım roller üstlenmektedir. Toplumsal yaşamda bir kadının statüsü erkeğin bağlamında şekillenmektedir. Egemenliğini cinsiyet ... -
Kurum kültürünün benimsenmesinin örgütsel bağlılık düzeyine olan rolünün değerlendirilmesi : Eskişehir ilinde bir özel okulda uygulama
Güldiken, Yelsim, 1991- yazar (Anadolu Üniversitesi, 2017)Günümüz dünyasında her şey hızlı bir değişim yaşamaktadır. Bu değişim teknolojiden toplumsal hayata her alanda kendini göstermektedir. Özellikle küreselleşmenin hızlı bir şekilde gerçekleşmesi yönetim sektöründe de yeni ... -
Kurumlarda öfke ifade biçiminin örgütsel iletişim kalitesine etkisinin değerlendirilmesi ve Eskişehir Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nde bir uygulama örneği
Yılmaz, Ali, 1964- (Anadolu Üniversitesi, 2007)Bu araştırmada, Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü'nde görevli olan polis memurlarının öfke ifade biçimlerini belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmanın veri grubu 2007 yılında Eskişehir Çevik Kuvvet Şube ... -
Kurumsal iletişim kalitesinin oluşmasında yöneticilerin geribildirim verme becerilerinin etkisi
Taşcı, Deniz; Eroğlu, Erhan (2008)Yönetici, bir işletmedeki çalışanların çalışma gönüllülüklerini ve çalışma azimlerini artırma konusunda çaba harcayan kişidir. Dolayısıyla organizasyondaki diğer tüm personelin güvendiği ve saygı duyduğu kimsedir. Lider ... -
Organizasyonel Zekanın Gelişmesinde Örgütsel İletişimin Rolü
Eroğlu, Erhan (Anadolu Üniversitesi, 2003)Artık “organizasyonlarda her şey çok ciddi değişti” demek o kadar da büyük bir laf değil. Bu cümleyi hala ısrarla söylemeye devam eden yöneticiler, değişimi yakalamaya önem verenlerdir. Ama bu yaklaşımın modası geçti. ...