Yazar "Ersoy, Figen Nezihe" için listeleme
-
B2b İşletmeler Ne Kadar Sorumlu? B2b İşletmelerin Satın Alma Sürecindeki Toplumsal Duyarlılıklarının Ölçümü
Bu çalışmada araştırmacılar B2B işletmelerin tedarikçi seçiminde Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) açısından duyarlılık gösterip göstermediği sorusuna cevap aramaktadır. Çalışmanın amacı; tedarikçi seçiminde KSS faaliyetlerinin ... -
B2B/Endüstriyel Pazarlar İçin Anahtar Müşteri Yönetimine İlişkin Müşteri Yaşam Boyu Değerinin Hesaplanmasında Muhasebe ve Pazarlamanın Rolü
Ekergil, Vedat; Ersoy, Figen Nezihe (2016)Müşteri yaşam boyu değeri, uzun süredir birçok akademisyenin ve pazarlama yöneticisinin üzerinde durduğu bir kavramdır. Müşteri yaşam boyu değerinin temel amacı, işletme için müşterilerin önem derecelerini belirlemektir. ... -
Bankalarda Uygulanan Hizmet Telafi Stratejilerinin Yarattığı Sonuçların Sosyal Medya Paylaşım Eğilimini Ölçen Bir Araştırma
Eren, Arzu Berrin; Ersoy, Figen Nezihe (2017)Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de bankacılık sektöründe müşteriler, gelişmiş teknoloji ve nitelikli insan gücüne rağmen sıklıkla çeşitli hatalara maruz kalmaktadırlar. Her zaman hataların önüne geçmek mümkün olmadığından, ... -
Şehir Otellerinde Satın Alma İşlevi: Eskişehir'deki Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Yolal, Medet; Ersoy, Figen Nezihe (2016)İşletmeler niteliği ne olursa olsun faaliyette bulunmak ve varlıklarını sürdürebilmek için mutlaka bir satın alma yeteneğine (yeterliliğine) gerek duyarlar. Bu, tüm sektörler ve koşullar altında geçerli olan bir durumdur. ...