Yazar "Genç, Derya" için listeleme
-
Kaynaştırma öğrencisi olan okulöncesi öğretmenlerinin sınıf larında yaptıkları öğretim uygulamalarının belirlenmesi
Ülkemizde okulöncesi eğitim ortamlarına kaynaştırılan özel gereksinimli çocukların günlük rutinler ve etkinlikler sırasında akranlarıyla birlikte öğretime katılmasına ve bu etkinlikler sırasında sistematik öğretim almasına ... -
Kaynaştırma Öğrencisi Olan Okulöncesi Öğretmenlerinin Sınıflarında Yaptıkları Öğretim Uygulamalarının Belirlenmesi
Özen, Arzu; Ergenekon, Yasemin; Burcu Ülke, Kürkçüoğlu; Genç, Derya (Anadolu Üniversitesi, 2013)Ülkemizde okul öncesi eğitim ortamlarına kaynaştırılan özel gereksinimli çocukların günlük rutinler ve etkinlikler sırasında akranlarıyla birlikte öğretime katılmasına ve bu etkinlikler sırasında sistematik öğretim almasına ... -
Opinions of Special Education Teachers About Activity-Based Intervention
Özen, Arzu; Ergenekon, Yasemin; Ülke Kürkçüoğlu, Burcu; Genç, Derya (Hacettepe University, 2013)This study aims to determine whether or not teachers working with children with developmental disabilities use daily routines, transitions and, planned play activities that are among the basic elements of Activity-Based ... -
Opinions of special education teachers about activity-based intervention
Bu çalışmanın amacı, gelişimsel yetersizliği olan çocuklarla çalışan öğretmenlerin etkinlik temelli öğretimin (ETÖ) temel öğeleri arasında yer alan günlük rutinlere, geçişlere ve planlanmış oyun etkinliklerine öğretimde ... -
Otistik özellikler gösteren çocuklara eşzamanlı ipucuyla öğretim ile eşzamanlı ipucuyla öğretim ve video modelle öğretimin birlikte sunulmasının etkilerinin karşılaştırılması
Genç, Derya (Anadolu Üniversitesi, 2010)Otistik özellikler gösteren bireylerin eğitiminde yaygın olarak kullanılan tepki ipucu yöntemleri etkili öğretim uygulamaları arasında yer almaktadır. Ancak son yıllarda otistik özellikler gösteren bireylerin görsel ...