Yazar "Kılıçer, Tuğba" için listeleme
-
Current Trends in Educational Technology Research in Turkey in the New Millennium
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (EDAM, 2009)This study examined 259 master's theses in the field of educational technology completed in Turkey during 2000-2007. The results suggested that quantity and quality of educational technology research varied according to ... -
An Exploratory Study about Consumers' Responses to Functional Foods in Turkey
Öztürk, Sevgi Ayşe; Kılıçer, Tuğba; Taylan, Burak (Int Management Development Association-Imda, 2007)Nowadays consumers consider health benefits as an important purchasing factor for food products and prefer health-enhancing foods. Recently various companies have started to introduce new functional foods to the Turkish ... -
İki binli yıllarda Türkiye'deki eğitim teknolojisi araştırmalarında gözlenen eğilimler
Şimşek, Ali; Özdamar, Nilgün; Uysal, Ömer; Kobak, Kadriye; Berk, Cem; Kılıçer, Tuğba; Çiğdem, Harun (2009)Bu çalışmada, Türkiye'de 2000-2007 yılları arasında eğitim teknolojisi alanında tamamlanmış olan 259 yüksek lisans tezi biçim, içerik ve yöntem boyutlarıyla değerlendirilmiştir. Sonuçlar göstermektedir ki eğitim teknolojisi ... -
KOBİ'lerin girişimci pazarlama yaklaşımı, yenilik yaratma çabaları, performansları ve sahip yöneticilerinin girişimcilik tutumları açısından profilleri
Kılıçer, Tuğba (Anadolu Üniversitesi, 2011)Günümüzde dünya ekonomilerinin temel dinamiğini oluşturan KOBİ’lerin büyük işletmelerden farklı özelliklere sahip olmaları nedeniyle KOBİ’lerde geleneksel pazarlama anlayışından farklı bir pazarlama tarzı söz konusudur. ... -
Müptelalardan Mesafelilere Sosyal Ağ Sitesi Kullanıcısı Gençler: Kullanma Motivasyonları ve Davranışları Açısından Profilleri
Özata, F. Zeynep; Kılıçer, Tuğba; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2014)Dünya çapında milyonlarca kullanıcıyı etkileyen sosyal ağ siteleri işletme stratejilerinin de önemli bir parçası haline gelmiş durumdadır. Bu durum beraberinde sosyal ağların en önemli kullanıcı kitlesi olan ve yakın ... -
Tüketicilerin satın alma kararlarında ağızdan ağıza iletişimin etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanları üzerinde bir araştırma
Kılıçer, Tuğba (Anadolu Üniversitesi, 2006)Günümüzde kitle iletişim araçlarının yarattığı mesaj karmaşası, pazarda aynı ihtiyaca cevap veren onlarca ürünün bulunması gibi etmenler tüketicileri satın alma kararlarında objektif ve bağımsız bilgi kaynaklarına ...