Yazar "Kimzan, Halil Semih" için listeleme
-
Marka deneyimi ve tekrar satın alma niyeti arasındaki ilişkide müşteri tatmininin rolü
Kara, Gülsüm; Kimzan, Halil Semih (Anadolu Üniversitesi, 2017)Artan rekabet sebebiyle, işletmeler müşterilerini ellerinde tutma konusuna daha fazla odaklanma eğilimindedir. Tüketicilerin değişen doğası, daha uzun ilişkiler için daha fazla çaba harcanmasını gerektirmektedir. İşletmeler ... -
Tüketicilerin satın alma kararında içsel referans fiyat seçimini etkileyen faktörler
Kimzan, Halil Semih (Anadolu Üniversitesi, 2012)Tüketicilerin fiyat değerlendirmelerinde belirli fiyatları kullandığı ya da baz aldığı bilinmektedir. Literatürde referans fiyatlar olarak isimlendirilen bu fiyatlar, tüketicilerin satın alma ortamında karşılaştığı fiyatlar ...