Yazar "Toper, Korkmaz Özlem" için listeleme
-
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Renk İsimlerinin Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
Toper, Korkmaz Özlem; Vuran, Sezgin (2007)Problem Durumu: Zihinsel yetersizlik gösteren çocuklar, normal gelişen çocukların doğal süreç içinde kendiliklerinden edindikleri kavramları sistematik bir öğretim sürecinden geçmeksizin öğrenememektedirler. Zihinsel ... -
Temel Tepki Öğretimi-TTÖ (Pivotal Response Treatment-PRT) ile Gerçekleştirilen Etkililik Araştırmalarının Betimsel Analizi
Temel Tepki Öğretimi (TTÖ) Amerika Ulusal Otizm Merkezi (NAC, 2009) tarafından yayınlanmış olan Ulusal Standartlar Raporun'da otizmli çocukların eğitimde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamalardan bir tanesi olarak kabul ...