Yazar "Tuna, Gamze" için listeleme
-
Çok periyotlu ve ertelenebilir talepli açık uçlu araç rotalama problemi
Tuna, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2017)Klasik araç rotalama probleminin bir çeşidi olan Açık Uçlu Araç Rotalama Probleminde (AUARP), araçlar müşterilere hizmet verdikten sonra depoya geri dönmek zorunda değillerdir. AUARP'de, araç kapasite kısıtları altında tüm ... -
Intelligent and Adaptive Educational-Learning Systems: Achievements and Trends
Tuna, Gamze (Anadolu University, 2016)… -
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde tasarımın önemi (editöre mektup)
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Tuna, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2017)Temel öğrenme etkinliklerini içeren, etkileşimi ve işbirliğini destekleyen, çok sayıda katılımcıya sahip çevrimiçi öğrenme ortamları olan Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde (KAÇD), ders tasarımı, içerdiği öğrenme malzemeleri ... -
Kitlesel uzaktan eğitimde öğrenen-içerik etkileşimi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-2456-6338; Kumtepe, Alper Tolga; Büyük, Köksal; Güneş, İhsan; Öztürk, Aylin; Tuna, Gamze; Gümüş, Salih; Atak, Osman Nuri (Anadolu Üniversitesi, 2017)Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi’ne kayıtlı öğrenenlerin 2015-2016 Güz dönemi Beta e-Öğrenme Portalında en sık kullandıkları 10 ders malzemesinin kullanım durumlarını belirlemek ve bu malzemelerin ... -
Ulaşılabilir öğrenme ortamları ve teknolojileri
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Tuna, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2016)Kinshuk ve Ronghuai Huang editörlüğündeki Ulaşılabilir Öğrenme Ortamları ve Teknolojileri (Ubiquitous Learning Environments and Technologies) başlıklı kitap 2015 yılında yayımlanmıştır. Ulaşılabilir öğrenme ortamları, ... -
Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; Tuna, Gamze (Anadolu Üniversitesi, 2015)Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak ...