Yazar "Turan, Mehmet Gökhan" için listeleme
-
Satın alma yönetiminin sanayi üretiminde yerli ve milli üretime etkisi
Anadolu Üniversitesi; 0000-0001-8952-0149; 0000-0002-9624-7483; Turan, Mehmet Gökhan; Uzkesici, Dora (Anadolu Üniversitesi, 2022)Türkiye’de sanayi ürünlerinin üretiminde yerli ve milli olanaklarının kullanılarak nihai ürünün meydana getirilmesinde yerlilik oranının artırılmasına çalışılmaktadır. Savunma sanayi başta olmak üzere ülke içinde faaliyet ... -
Satınalma yönetiminde işletme tedarikçi ilişkilerinin tekrar satın almadaki rolü: imalat sanayiinde nitel bir çalışma
Uzkesici, Dora (Anadolu Üniversitesi, 2023)Günümüzün rekabetçi piyasalarında işletmeler varlıklarını sürdürmek, verimli, etkin ve düşük maliyetlerle üretim gerçekleştirmek, üretimde sürdürülebilirliği devam ettirmek ve finansal performanslarını artırmak amacıyla ... -
Toplam kalite yönetimi açısından pazarlamada fiziksel dağıtım ve TÜLOMSAŞ'da bir uygulama
Turan, Mehmet Gökhan (Anadolu Üniversitesi, 1996)Hızla değişip gelişen ve globalleşen dünyamızda, ülkeler ve işletmeler arasındaki rekabet de giderek yoğunlaşmaktadır. Bu ortamda toplam kalite yönetimi önemli bir rekabet aracı olarak yer almaktadır. Toplam kalite yönetimi ... -
Tüketim ve endüstriyel ürün pazarlarında yer alan aracıların niteliksel karşılaştırmaları : Eskişehir ilinde bir uygulama
Turan, Mehmet Gökhan (Anadolu Üniversitesi, 2008)İşletmeler tarafından seçilen dağıtım kanalları, işletmelerin diğer pazarlama kararları üzerinde de önemli bir etkiye sahip bulunmaktadır. Ekonomik, sosyal ve teknolojik alanda son yıllarda yaşanan hızlı değişme ve gelişmeler ... -
Uluslararası fuarların katılımcı işletmelere etkileri : Marmomacc Taş Tasarımı ve Teknolojisi Fuarı katılımcı işletmeleri üzerine bir araştırma
Baş, Avşar (Anadolu Üniversitesi, 2014)Uluslararası pazarlama karması öğelerinden biri olan tutundurma kavramı, işletmelerin üzerinde durması gereken önemli bir kavramdır. Bir tutundurma aracı olan fuarlar, işletmelerin uluslararasılaşmaları ve hedef pazar ...