Browsing by Author "Victor, Telford Carl"
Now showing items 1-2 of 2
-
Corporate reputation and business outcome : an emperical study in Turkey = Kurumsal itibar ve iş sonuçları : Türkiye'de uygulamalı bir çalışma
Sayılır, Özlem; Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı; Victor, Telford Carl (Tez (yüksek lisans) - Anadolu Üniversitesi, 2018)Bu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar boyutlarının- Yönetim, Kalite, Çalışma Markası, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Duygusal Bağlılık ve Tanınma sonuçlarıyla nasıl ilişkilendirildiğini incelemektir. Ayrıca, kurumsal ... -
Corporate Reputation and Business Outcomes in Turkey
Sayılır, Özlem; Victor, Telford Carl (2019)The main purpose of this study is to examine how corporate reputation dimensions - management, quality, working brand, corporate social responsibility, emotional commitment, and recognition - correlate with business outcomes. ...