Yazar "Vural, İzlem" için listeleme
-
Facebook'taki marka sayfalarının kadınlar tarafından takip edilmesine yönelik kullanım ve doyumlar yaklaşımı çerçevesinde bir inceleme
Marmasan, Deniz (Anadolu Üniversitesi, 2014)Bu çalışmada, kitle iletişim araçlarını karşısında izleyici olarak konumlanan bireyin kendi ihtiyaç ve arzularını gidermek adına, bilinçli olarak medya tercihi yapışı ele alınmıştır. Tüketim toplumu tartışmaları bağlamında, ... -
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı çerçevesinde evlendirme programları : Esra Erol'la programı üzerine bir inceleme
Karaman, Ümmügülsüm (Anadolu Üniversitesi, 2016)2000'li yılların başından itibaren Türk televizyon kanallarında yayınlanmaya başlayan evlilik/evlendirme programları da halen farklı tür ve biçimlerde devam etmektedir. Bu çalışmanın ana problemini söz konusu evlendirme ... -
The Perception of Violence Content in Television Newscasts by Children
Vural, İzlem (2006)Bireyin yaşadığı dünyayı algılaması, anlamlandırması, yeni tutum ve davranış kalıpları geliştirmesinde bir tür kanaat önderliği misyonu da olan televizyonun bu bağlamda ürettiği mesajlar özellikle ‘gerçeğin sunumu’ olarak ... -
A Survey Conducted on the Janitors (Caretakers) of Anadolu University in Terms of the Cultivating Role of Television
Vural, İzlem (2007)Türkiye’de özel televizyon yayıncılığının başlamasıyla birlikte haberin gerek içerik, gerekse görüntü olarak farklı habercilik uygulamalarıyla sunulduğunu görmekteyiz. Kuşkusuz bu farklılığın yaratılmasında ticari boyut ... -
Televizyon Haberlerini Okumak: Çocuk İzleyicilere Göre Televizyon Haberlerinden Yansıyan Türkiye
Vural, İzlem (2008)21. yüzyılın en geniş hedef kitleye ulaşabilen ve etki düzeyi en yüksek kabul edilen kitlesel iletişim aracı televizyon, kuşkusuz aynı zamanda birey ve toplum için en önemli sosyalleşme araçlarından biri olarak da ...