Konu "Müşteri ilişkileri" için listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-12
-
Havayolu işletmelerinde bir müşteri bağlılık yaratma aracı olarak sık uçan yolcu programları ve THY araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Günümüzde küreselleşmenin de etkisiyle yoğun rekabetin yaşandığı havayolu sektöründe müşterileri elde tutarak bağlı müşteri haline getirebilmek, bu işletmelerin varlıklarını sürdürebilmelerinin ve kar elde edebilmelerinin ... -
Identifyind the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
(Anadolu Üniversitesi, 2013)Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ... -
İlişkisel pazarlama çerçevesinde alıcı ve tedarikçi arasındaki ilişki kalitesi ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2007)Son yıllarda pazarlama alanında görülen en büyük değişimlerden biri işlem yönlü anlayışın yerini ilişki yönlü bir anlayışa bırakması olmuştur. Günümüzde işletmelerin müşterilerine sunduğu düşük fiyat, yüksek kalite ve iyi ... -
İlişkisel pazarlama ve bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2002)Bir Çin atasözü, "Gözlerinin içi gülmeyen dükkan açmasın." der. Bu sözün temsil ettiği birçok değer bulunmaktadır: kültür, samimiyet, sempati, başkalarını önemsemek, dinlemek, güven, işbirliği... İşte bu tezde incelenen ... -
Müşteri değeri üzerine bir örnek olay uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 2008)Müşteri değeri ölçülmesi, yönetilmesi ve maksimize edilmesi gereken bir finansal varlıktır. Bu bakış açısıyla müşteri diğer varlıklardan farklı değildir. Müşteri değeri yönetimi, işletmelerin hem ürünleri hem de müşterileri ... -
Müşteri ilişkilerinde iletişim ve Eskişehir'deki özel sağlık kurumlarında sağlık personeline yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2004)Kuram ve uygulama alanında çağın gereklerine bağlı olarak her geçen gün farklı bir boyut ve bakış açısı edinilen pazarlama alanında önemini ve güncelliğini hiç yitirmeyen en temel boyutlardan birisi iletişimdir. Etkin ... -
Müşteri memnuniyetinin ölçülmesi : turizm sektörü üzerine bir alan araştırması
(Anadolu Üniversitesi, 2011)Müşteri memnuniyeti çağdaş pazarlama anlayışı içerisinde işletmelerin önemle üzerinde durdukları kavramlardan birisidir. İşletmelerin öncelikli hedefinin, müşterilerin ihtiyaç ve isteklerini karşılayacak ürün ve hizmetler ... -
Müşteri sadakati sağlamada sadakat programlarının rolü ve perakendecilik sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2005)Günümüzde işletmelerin ana amacı, varlıklarını devam ettirmek ve rekabette bir adım öne geçmektir. Bunun başarılabilmesi için, işletmelerin kendi ürün ya da hizmetlerine bağlı sadık müşteriler edinmeleri gerekmektedir. ... -
Müşteri tatmin aracı olarak şikayet toplama yöntemleri : otomobil bayilerinde bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2003)Bugün işletmelerin gelişmeleri müşteriye odaklanmalarına bağlıdır. Bununla birlikte, işletmenin karlı bir şekilde büyümesi doğru müşteri ilişkileri geliştirmeye bağlıdır. Müşteri ilişkileri değerinin nasıl arttırılacağı, ... -
Müşteri-banka ilişki düzeyi ve müşteri demografik özelliklerinin olumsuz müşteri davranışları üzerindeki etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Hizmet sektöründe müşterilerin hizmet üretimi esnasındaki varlığı sebebi ile müşteri etkileşimi diğer sektörlere göre daha fazladır. Dolayısı ile hizmetin başarısı müşterilerin hizmet karşılaşmasındaki davranış tarzından ... -
Otel işletmelerinde ilişkisel pazarlama ve Kemer Bölgesindeki otel ve tatil köylerinde ilişkisel pazarlama uygulamaları üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2000)Günümüzde otelcilik endüstrisi olgunluk dönemine ulaşmış ve rekabet ciddi bir şekilde artmıştır. Çok sayıda otel işletmecisi geleneksel pazarlama yaklaşımının gelecek için yeterli olmadığını fark etmiştir. Rekabet avantajı ... -
Pazarlama amaçlı halkla ilişkiler uygulamalarında Aygaz örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2001)Günümüz modern kurum ve kuruluşları için hayati önem taşıyan işletme fonksiyonlarından biri pazarlamadır. Günümüzde bu fonksiyonun sağlıklı bir şekilde çalışması için tüm iletişim araçları seferber edilmiştir. İki yönlü ...