Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
ISTR Voluntas Best Paper Award 2014
(Springer New York LLC, 2014)
[No abstract available]
A comparative study on social media addiction of high school and university students
(Anadolu University, Faculty of Communication Sciences, 2019)
Considering that social media addiction is probably the most recent type of technology addiction, the present study was designed based on the six components suggested by Griffiths (2013). Toward the main purpose of the ...
Öğretim Tasarımında Yeni Yaklaşımlar
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Bir süreç olarak öğretim tasarımı, belli bir kitlenin eğitim gereksinimlerinin saptanması ve bunları giderebilmek amacıyla etkili öğrenme sistemlerinin geliştirilmesidir. Bu süreçte yapılan çalışmaları beş aşamada özetlemek ...
Eğitim Amaçlı Yazılı İletilerin Tasarımı
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Eğitsel süreçlerde kullanılan materyallerin çoğunda yazılı iletiler ağırlıklıdır ve bu iletilerin tasarımlanmasında uyulması gereken bazı kurallar vardır. Söz konusu kurallara dayalı olarak geliştirilen materyaller, öğretim ...
Eğitsel İletişim Teknikleri Açısından Sunuşları İyileştirmenin Yolları
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Okullarda, işyerlerinde, özel toplantılarda ya da kamuya açık alanlarda yapılan sunuşların bazıları çok etkili olur ve beğenilirken, bazıları insanların sıkılmasına ve bu tür toplantılardan kaçmalarına neden olur. Acaba ...
Güdüleyici Öğrenme Süreçlerinin Tasarımlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Öğretimi iyileştirmeye yönelik çalışmalar sonucunda bazı öğretim tasarımı kuramları ortaya çıkmıştır. Bunlardan güdüsel tasarım kuramı, öğrenme güdüsünü sürekli kılan bir öğretim tasarımı için öğretim süreçlerini öğrencilerin ...
Okulların Yeniden Yapılandırılmasına Teknoloji Politikaları Açısından Bir Yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu yazıda “Yeni bir teknoloji geliştirir gibi eğitim reformu yapabilir miyiz?” sorusuna yanıt aranmaktadır. Bu amaçla, öncelikle eğitim sistemimizin temel sorunları irdelenmekte ve politik düzeyde bir sorgulama yapılmaktadır. ...
Temel Eğitimde Durumlu Öğrenme Ortamlarının Düzenlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Eğitimde davranışçılar doğrudan öğretim çıktıları üzerinde odaklanırlar. Bu çıktılar insan davranışlarındaki gözlenebilen ve ölçülebilen değişim olarak tanımlanabilir. Ancak temel eğitimin amacı yalnız davranış değişikliği ...
Bilgi Toplumunda Eğitsel Yönelimler
(Anadolu Üniversitesi, 1996)
Bilgisayar Destekli Öğretimin Tasarımlanmasında Öğrenme Bağlamı
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Öğrenme kuramları öğrenmenin nasıl ortaya çıktığını ve öğretilecek içeriğin nasıl düzenlenmesi gerektiğini farklı şekillerde açıklamaktadır. Bazı kuramlar öğrenmenin oluşabilmesi için dış çevrenin düzenlenmesi gerektiğini ...