Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tüketici Memnuniyeti Ve İhtiyaçlarının Marka Sadakatine Etkisi: Sigara Markasına Uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Sigara kullanımıyla ilgili marka sadakatinde markanın tat, koku gibi fiziksel özelliklerinden duyulan memnuniyet yanında bireyin psikolojik (stresi azaltma, rahatlama, performans arttırma ..vb) ve psikososyal ihtiyaçları ...
Lisrel İle Yapısal Eşitlik Modelleri: Tüketici Şikayetlerine Uygulanması
(Anadolu Üniversitesi, 2004)
Yapısal eşitlik modelleri (YEM) ölçülen ve gizil değişkenler arasındaki nedensel ilişkileri sınamada kullanılan istatistiksel bir yaklaşımdır. Psikoloji, pazarlama, eğitim sosyolojide kuramsal modellerin işlerliklerinin ...