Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Yabancı dil öğretiminde programlı öğretim uygulaması
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Bu araştırma, programlı öğretim yönteminin öğrencinin yabancı dil başarısı üzerindeki etkisini ortaya koymak amacıyla İngilizce öğrenen öğrenciler üzerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırmaya 28'i deney, 28'i kontrol grubunda ...
The use of countables and uncountables by Turkish EFL sudents
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Beş bölümden oluşan bu tez, İngilizce'de ve Türkçe'deki isimlerin sınıf landırılmalarındaki farkın İngilizce eğitimi gören Türk öğrencilerin İngilizce'deki isimleri kullanmalarını etlileyip etkilemediğini, bu etkinin olumlu ...
Teaching reading in ESP context : a comparison of structural method and interactive method
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Beş ana bölümden oluşan bu çalışma, özel (mesleki) amaçlar için okunan metinlerde kullanılan yöntemlerden ikisini, 'Yapısal yöntem' ile 'Etkileşim sel yöntem'i karşılaştırmaktır. Çalışmanın uygulama bölümü iki gruba iki ...
The use of English modal auxiliaries by Turkish EFL students
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Bu tezin genel amacı; Türkçe ve İngilizce'de kipleri (kipli yapıları) anlatmada kullanılan gramatik yapıları karşılaştırmak ve aralarındaki ortak anlatım biçimlerini bulmaktır. Ayrıca İngilizce'de ki kipli yapıların Türk ...
The use of the present perfect tense by Turkish students
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Present Perfect Tense Türkçe'de karşılığı olmadığı için Türk öğrencilerin İngilizce öğrenirken ençok zorlukla karşılaştığı bir yapıdır. Güçlükle karşılaşmalarının enönemli bir nedeni Türkçe'de bu yapıyı karşılayacak tek ...
Teaching writing in EFL classes : a suggestion towards incorporating writing skill with speaking and reading skills
(Anadolu Üniversitesi, 1989)
Yazılı anlatım çalışmaları öncesindeki etkinliklerin yazılı anlatım becerisini etkileyip etkilemediğini ve bu etkinliklerin yazılı anlatım becerisi içinde yer alan beş alt beceriyi -içeriğin sunulma biçimi (Content), ...
Teaching culture in an EFL context : a comparison between students taught through audio-visual materials an those through conventional presantation
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
In recent years, a great demand for learning a foreign language hasbrought out many questions that should be answered. Many foreign language teachers and educators have become aware of the necessity of devoloping learners' ...
A suggestion toward an eclectic for approach for English language teaching in Turkish public junior high schools
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Teorik bir çalışma olan tez, Türkiye'deki ortaokullarda İngilizce'nin yabancı dil olarak etkin bir şekilde öğretilebilmesi için birleşik bir model sunmaktadır. Bir öneri niteliği taşıyan yeni model, dil öğretiminde kullanılan ...
A constrastive study of conditionals in Turkish and English with special emphasis on problems for Turkish learners of English in the light of error analysis
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Bu tez, ingilizce öğrenmekte olan Türk öğrencilerin koşul tümcelerini tanıma ve üretme düzeyindeki sorunlarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Öğrenme güçlüklerini teşhis ve açıklamada, Karşılaştırmalı Analiz ve Hata ...
A diagnostic study of the use of English passive constructions by Turkish students learning English as a foreign language
(Anadolu Üniversitesi, 1988)
Bu çalışma İngilizce'yi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerinin İngilizce'deki edilgen yapıyı nasıl kullandıklarını araştırır. Türkçe ve İngilizce'deki edilgen yapıyı karşılaştırır ve daha sonrada hata çözümlemesi ...