Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Reklamda ideoloji çözümlemesi
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu çalışmada metin analizi yöntemi kullanılarak, yazılı basın reklamlarında ideoloji ve değer çözümlemesi amaçlanmıştır. Çalışmanın problemi Türk Toplumu'nun tüketim toplumu özellikleri göstermeye başladığı 1980'li ve ...
İngiliz Kültürel Çalışmaları’nda İdeoloji
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Bu çalışmada, medya metinlerinin üretim ve tüketim süreçlerini ideolojik açıdan analiz eden İngiliz Kültürel Çalışmalarının ideoloji kavramsallaştırması incelenmiştir. Bu bağlamda önce İngiliz Kültürel Çalışmalarının ...
Emergence of the Popular Opinion Press Dıfferentatıon in the West
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Postmodern Edebiyat ve Kara Kitap
(Anadolu Üniversitesi, 1995)
Enformasyon Toplumu ve Sınıf Kavramı
(Anadolu Üniversitesi, 1993)