Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kurumsal sosyal sorumluluk raporlaması ile finansal performans arasındaki ilişki : Borsa İstanbul'da işlem gören çimonta şirketleri üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
İnsanların çevreye verdikleri tahribatın etkilerinin daha fazla görülür hale gelmektedir. Bu yüzden de büyük ya da küçük her birimin neslin ihtiyaçlarını karşılarken gelecek nesillerin ihtiyaçlarını da düşünmeleri gerekliliği ...
EFQM modeli kapsamında kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları ile kurumsal imaj ilişkisinin araştırılmasında yapısal eşitlik modellerinin kullanılması
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Dünya değişti! Globalleşen ekonominin ve zorlaşan rekabetin belirgin olarak hissedildiği 21.yüzyılda, işletmelerin ayakta kalabilmek için kaliteli ve ucuz üretmesi artık yeterli olmamaktadır. İşletmelerin başarısı ve ...
Sosyal amaca yönelik pazarlama reklamlarının markaya yönelik tutum ve satınalma niyetine etkisi : Anadolu Üniversitesi öğretim elemanlarına yönelik bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Son dönemlerde, toplumsal ihtiyaçların giderek artması ve devletin bu ihtiyaçları tam olarak karsılamasının mümkün olmaması nedeniyle, kurumların sosyal sorunlara duyarlı davranarak sosyal sorumluluk sahibi olmalarının ...
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi : yiyecek içecek sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Hizmet sektörünün alt bileşenlerinden biri sayılan yiyecek ve içecek sektörü yoğun bir rekabet içerisindir. Tüketici davranışlarını anlamak ve iyi analiz etmek işletmeleri başarıya ulaştırmada ve yaşanan bu yoğun rekabetçi ...