Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Identifyind the antecedents of brand commitment and its leading effect on behavioural loyalty in Turkish GSM industry
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Diğer sektörlere nazaran hizmet sağlayıcılar arasında yoğun müşteri geçişleriyle karşı karşıya olan telekomünikasyon sektörü müşteri kayıp oranını azaltmak için bir yandan fiyat indirimleri, üyeliğe bağlı promosyonlar ve ...
Tüketiciyle çevrimiçi (online) bağ kurma ile sadakat ve yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişki : Facebook örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın amacı tüketiciyle online bağ kurma ile sadakat ve yeniden satın alma niyeti arasındaki ilişkiyi incelemektir. Beş bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde araştırma problemi ve araştırmanın amacı hakkında ...
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi : yiyecek içecek sektöründe bir uygulama
(Anadolu Üniversitesi, 2013)
Hizmet sektörünün alt bileşenlerinden biri sayılan yiyecek ve içecek sektörü yoğun bir rekabet içerisindir. Tüketici davranışlarını anlamak ve iyi analiz etmek işletmeleri başarıya ulaştırmada ve yaşanan bu yoğun rekabetçi ...