Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Öğretmenlerin demografik özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile çevrim-içi yetiştirme etkinliklerini tamamlama oranları arasındaki ilişki : Samsun ili örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2007)
Bu araştırmanın temel amacı, çevrim-içi ortam yardımıyla sunulan hizmet-içi eğitim etkinliklerine katılacak olan öğretmenlerin bireysel özellikleri, öz-yeterlik algıları ve deneyimleri ile ders tamamlama oranları arasında ...
Öğretmen bilişim sistemleri
(Anadolu Üniversitesi, 2005)
Bu tez; okullardaki öğretmenlerin birbirleriyle haberleşmesini kolaylaşmak, soru bankası hazırlamaları, günlük, ünite ve yıllık ders planlarını yapmaları, haftalık ders programlarına ulaşmaları, sınıflar ve dersler hakkında ...
Çevrimiçi ders veren öğretmenlerin üstlenmesi gereken roller ve sahip olmaları gereken yeterliliklerin belirlenmesi : (Anadolu Üniversitesi'nde bir uygulama örneği)
(Anadolu Üniversitesi, 2003)
Bu araştırmada çevrimiçi öğretmenlerin çevrimiçi ortamda ders verirken ne tür rolleri üstlendikleri ve ne tür yeterliliklere sahip olduklarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda çevrimiçi ders veren ...