Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Trends in Distance Education Research: A Content Analysis of Journals 2009-2013
(Athabasca University Press, 2015)
This study intends to explore the current trends in the field of distance education research during the period of 2009-2013. The trends were identified by an extensive review of seven peer reviewed scholarly journals: The ...
Evaluation Criteria for Interactive E-Books for Open and Distance Learning
(Athabasca University Press, 2015)
The aim of this mixed method study is to identify evaluation criteria for interactive e-books. To find answers for the research questions of the study, both quantitative and qualitative data were collected through a ...
Comparing MOOC Adoption Strategies in Europe: Results from the HOME Project Survey
(Athabasca University Press, 2015)
Much of the literature and the academic discussion about institutional strategic planning of Massive Open Online Courses (MOOC) has been centred on the U.S. context. Literature on MOOCs in Europe is still developing and ...
Hemşirelerin Sosyal Medya Kullanımı ve Yaptıkları İşe Karşı Algı Düzeyinin Uygulamalı Bir Örneği
(2015)
Bu araştırmanın önemi; sosyal medya nedeniyle ortaya çıkan iş kayıplarının belirlenmesidir. Uygulamalı olarak gerçekleştirilen bu çalışmada ölçekli bir anket kullanılmıştır. Kullanılan anket iki bölümden oluşmaktadır. İlk ...
Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
(2015)
Doğrusal olmayan, hareketli ve esnek yapısıyla Hiperortamlar e-öğrenmenin temelini oluşturmaktadır. Öğrenen için geniş bir hareket esnekliği sağlayan Hiperortamlar birbirinden farklı çok sayıda eğitsel çoklu ortam materyaline ...