Ara
Toplam kayıt 18, listelenen: 1-10
Havayolu Sektöründe Yeni Bir İş Modeli: Bağlı Düşük Maliyetli Havayolu (Airline Within Airline) Modeli Ve Anadolujet Örneği Bağlamında Bir Karşılaştırma
(2015)
Bağlı düşük maliyetli havayolu iş modeli, genellikle büyük ve geleneksel havayolu işletmelerinin çeşitli sebeplerle kendilerine bağlı bir düşük maliyetli havayolu kurmasını ifade etmektedir. Söz konusu bu mantıkla kurulan ...
Eskişehir İlindeki Anadolu Liselerinin Göreli Etkinliklerinin Ölçümü
(2015)
Kaynakların rasyonel bir biçimde kullanılması anlamına gelen ve performansın en önemli boyutlarından biri olan etkinliğin ölçümünde kullanılan başlıca yöntemler oran analizleri, parametrik ve parametrik olmayan yöntemlerdir. ...
Geomarketing As A Tool For Health Service Business: Private Hospital Application
(2017)
Geomarketing, a new way of knowledge-based marketing, integrates geographic analysis, reasoning, and technology for the improvement of the business judgmental decision. Geomarketing can help you find out who your best ...
Öyp Araştırma Görevlilerinin Yaşam Doyumlarının İkili Lojistik Regresyon Analizi İle İncelenmesi
(2017)
Bu çalışmada Anadolu Üniversitesi ÖYP araştırma görevlilerinin yaşam doyumlarını etkileyen faktörler ele alınmıştır. Bu amaçla kullanılan akademisyen memnuniyet ölçeğinin boyut indirgemesi açıklayıcı faktör analiziyle ...
Nordik Ülkeleri Spot Elektirik Piyasalarında Şokların Geçiciliği: Dalgacık Durağanlık Yaklaşımı1
(2016)
Bu çalışmada İskandinav elektrik piyasasında büyük paya sahip olan Danimarka, Finlandiya, İsveç ve Norveç'e ait on üç spot piyasada elektrik fiyatlarının herhangi bir şok karşısındaki davranışı Neson Durağanlık Testiyle ...
Özel Sektör Şirketleri İçin Yid İhale Probleminin Çok Amaçlı Optimizasyonu
(2014)
Bugün dünyada pek çok projede Yap İşlet Devret (YİD) proje finansman modelinin sıklıkla kullanıldığını gözlemlemekteyiz. YİD ihalesini kazanmak isteyen proje şirketinin başarısı için kilit görüş, YİD sözleşmesi gereğince ...
Seçilmiş Makroekonomik Değişkenlerle Hisse Senedi Fiyatları Arasındaki İlişki: Türkiye Üzerine Ampirik Bir İnceleme
(2016)
Hisse senedi fiyatlarını etkileyen makroekonomik göstergelerin tespit edilmesi hem yatırımcılar (bireysel/kurumsal) hem de ülkeler açısından son derece önemlidir. Bu sayede piyasa oyuncuları karar alır ve bu kararlara uygun ...
Bilmek Mi Sevmek Mi? Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajının Ürün İmajı ve Satın Alma Niyetindeki Etkisi Üzerine Kültürler Arası Bir Çalışma
(2017)
Ülke imajı, tüketicilerin satın alma kararlarında referans aldıkları ve marka imajını belirleyici unsurlardan biri olarak gördükleri önemli bir konudur. İlgili literatürde ülke imajının (menşei ülke imajı ya da ürünün ...
Sürdürülebilirlik Bağlamında: Uluslararası Güvence Denetimi Standardı Gds (Isae) 3410-Sera Gazı Beyanları -Iı
(2016)
Bu çalışma Sürdürülebilirlik bağlamında: Uluslararası Güvence Denetimi Standardı GDS (ISAE) 3410 SeraGazı Beyanları -1 başlıklı çalışmanın devamı olarak ele alınmıştır. Bilindiği üzere son yıllarda işletmelercesürdürülebilirlik ...
Sağlık İddiası İçeren Gıda Reklamlarının İletişim Etkisinde Sağlık İlginliğinin Rolü1
(2015)
Günümüzde tüketicilerin sağlıklı beslenme ve sağlıklı yaşama olan ilgisinin artmasıyla birlikte pazarlamacılar ürünlerini farklı şekilde konumlandırmaya, gıda firmaları sağlık iddiası olan ürünler sunmaya başlamışlardır. ...